پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در رابطه با حل مشکل قاسم دهنوی در ارتباط با باشگاه تراکتورسازی اقدامات لازم در حال انجام است تا مشکل این بازیکن برای آخرین بازی لیگ حل شود.

محمود سالارکیا در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: موضوع قاسم دهنوی پیش از این مطرح شده بود. درپی حکم صادره که روی شکایت باشگاه تراکتورسازی انجام شد، اقدامات لازم را انجام دادیم و نحوه پرداخت این مبلغ مشخص شد که بر اساس آن قاسم دهنوی اجازه بازی را دریافت کرد. با توجه به اتفاق جدید هم نامه ای را پیرو همان نامه و توافق برای سازمان لیگ ارسال کرده ایم. در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشکل این بازیکن برای آخرین بازی فصل حل شود.

وی همچنین درباره شکایت تیاگو به فیفا خاطرنشان کرد: تیاگو پیش از این بر اساس مفاد قرارداد و توافق دو طرف شکایت خود را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کرد. وی مدعی بود که باید 20 هزار دلار دریافت کند، اما پس از طرح دفاعیه از سوی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی اعلام کرد این بازیکن باید چهار هزار دلار هم به باشگاه بازگرداند. وی در کمیته استیناف خواهان تجدید نظر شد که رای کمیته انضباطی تایید شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره حکم اخیر فیفا در پرونده شکایت آرفی و ارجاع داده شدن وی به همان حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد : آرفی در شکایت اولیه خود خواهان دریافت 210 هزار دلار شده بود که در نهایت کمیته انضباطی و کمیته استیناف به پرداخت 109 هزار دلار رای دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)