پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: با نظر کمیته انضباطی، برای حل و فصل موضوع علی کریمی قرار است ظرف ۲۰ روز آینده با نماینده‌اش جلسه برگزار شود.

محمود سالارکیا  درباره جلسه روز گذشته کمیته انضباطی اظهار داشت: جلسه روز گذشته، برای میزان مطالباتی بود که باشگاه از کریمی درخواست کرده بابت اضافه پرداختی به پرسپولیس برگرداند.

وی افزود: ما قصد نداشتیم که کار به اینجا بکشد بالاخره احترام پرسپولیسی‌ها بر ما واجب است اما او ادعایی کرده بود و ما در جواب ادعای آقای کریمی خواستار بازگرداندن اضافه پرداختی به وی بودیم و از ایشان خواستیم که پرداختی‌های اضافه خود را برگرداند.

سالارکیا ادامه داد: البته کمیته انضباطی از ایشان اسناد و مدارکی خواست که همراه خود نیاورده بود. صحبت‌هایی انجام شد و قرار شد او برای ادعاهایش مدرک بیاورد. در این جلسه من به عنوان مسئول کمیته حقوقی و انضباطی حضور داشتم و ضرورتی نداشت که آقای شیرینی یا مسئول امور مالی بیاید.

وی افزود: در مورد همه چیز اعضا در این جلسه با یکدیگر صحبت کردند و از شکل‌های مختلف، این موضوع حقوقی را بررسی کردند. در نهایت کمیته انضباطی خواستار شد که این موضوع حل شود که به همین دلیل قرار است اسنادی که کریمی دارد به ما اعلام کند و ظرف 20 روز آینده با نماینده کریمی جلسه‌ای را همراه با مدارک‌شان برگزار و همه چیز را دوباره بررسی کنیم. اگر کریمی دلایل خود را داشته باشد بدون هیچ مشکلی قبول می‌کنیم در غیر این صورت او باید به خواسته ما جواب مثبت دهد. ضمنا همین جا باید اعلام کنم کمیته انضباطی تاکید بر حل و فصل موضوع داشت که ما امیدواریم در یک نشست خوب همراه با مدارک همه چیز ختم به خیر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)