پرسپولیس نیوز : مدیر حقوق باشگاه پرسپولیس گفت: بدترین مجازات را در قانون برای پرسپولیس در نظر گرفتند.

محمود سالارکیا در مورد استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باور کنید تا به امروز تا این حد حرکت شجاعانه که رویانیان گرفته است را کمتر دیده بودم. واقعا وقتی همه حرف‌ها زده می‌شود و گوش شنوایی نیست رویانیان خودش دست به استعفا می‌زند که به نظرم این یک نوع از خود گذشتگی است. شاید او می‌توانست دندان روی جگر بگذارد و حرفی در این خصوص نزند وکارش را ادامه دهد.

وی افزود: همه می‌دانند که مدتی بود افشاگری‌هایی از ناحیه باشگاه پرسپولیس انجام شد و عزیزان ما در فدراسیون در حال پیگیری آن هستند اما چرا هنوز موضوع قهرمانی و برخی مسائل نتیجه نداده است و به جای حمایت برای پاکسازی و کمک به سرمربی و مدیر عامل باشگاه می‌خواهیم این عزیزان را با برخوردها از بین ببریم. البته در این بین برخی مسائل پیش می‌آید که ذهن‌ها مشغول می‌شود که من امیدوارم اشتباه باشد.

سالارکیا ادامه داد: من به سلامت تمام اعضای کمیته انضباطی اعتقاد دارم و به رای آنها احترام می‌گذارم چون انسان‌های شریفی هستند، از طرف دیگر خبرهای پشت صحنه را تایید نمی‌کنم و به بعضی از حرفها توجهی نداریم اما همزمانی رای‌ها با همدیگر مسائل مشکوکی را به وجود می‌آورد که برای ما جای سوال است.

وی تاکید کرد: یک رای مربوط به بازی با صبا است که چند وقت پیش اتفاق افتاده و رای دیگر مربوط به بازی با داماش اما به یکباره مربی ما را دو جلسه محروم می‌کنند و رای‌ها را یک دفعه صادر می‌کنند، ای کاش رای بازی با صبا زودتر انجام می‌شد تا با این رای همزمان نمی‌شد و شبهه ایجاد می‌کرد.

مدیر حقوق قرمزپوشان یاد آور شد: همزمانی آرا برای ما مشکل، نگرانی و شاید شبهه به وجود آورده و من معتقدم که آقایان باید حرف‌های دایی را در این باره می‌شنیدند. ما در قانون اصلی داریم که اگر می‌خواهیم کسی را مجازات کنید حداقل دفاعیات او را بشنوید. باید آقایان مهلت می‌دادند تا چه اتفاقی بین داور چهارم و دایی افتاده است، حتی دیدید علی دایی گفت من به داور چهارم بی احترامی هم نکردم که این موضوع در نوع خود جالب بود.

سالارکیا در مورد رای‌های اعلام شده نیز گفت: آقایان به بند 5 ماده 22 اشاره کردند که مربوط به پرتاب اشیا و وسائل آتش زا به داخل زمین است که یک تیم محروم شود، مجازات این جریمه هم 5 تا 70 میلیون ریال جریمه است.

وی افزود: البته آقایان اعلام کردند که شاید این موضوع اشتباه شده باشد و به بند 4 آیین نامه رجوع کردند که در این بند نیز شعارهای غیر اخلاقی توسط هواداران محکومیتی برای باشگاه بالغ بر 100 میلیون ریال و در صورت ادامه محرومیت بازی بدون تماشاگر و یا بازی در زمینی دیگر را دارد. در مرحله آخر نیز در این بند این است که اگر تخلفی ایجاد شود تیم با کاهش امتیاز مجازات می‌شود که برای ما آخرین بند 4 را در نظر گرفتند یعنی سه موضوع قبلی را بررسی کردند و گفتند آنقدر جریمه ما سنگین بوده که بدترین مجازات را برای ما در بند 4 در نظر گرفتند که این هم برای ما جای سوال دارد.

سالار کیا ادامه داد: چطور می‌شود در طول 90 دقیقه فقط 10دقیقه آن هم مسائلی پیش بیاید که این حکم برای ما صادر شود که برای ما جای سوال است. ما باید کاری کنیم که همه، از جمله دایی و رویانیان جرات کنند که در خصوص اتفاقات فوتبال صحبت کنند. ما باید کاری کنیم که همه برای اصلاحات به همدیگر کمک کنند، نه به دنبال پشت پا زدن به یکدیگر باشیم. متاسفانه ما به جای کمک به یکدیگر با برخی کارها به دنبال میدان دادن هستیم که این اصلا خوب نیست و ما امروز در نامه‌ای در خصوص این موضوعات اعتراض خود را به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)