خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: در گفتگویی تلفنی که با آقای رویانیان داشتم مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کردند که در راستای بررسی علل ناکامی تیم، مسائل انضباطی تیم و تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی در طول نیم فصل اول رقابت‌های لیگ، توسط این کمیته مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

محمود سالارکیا افزود: با توجه به اینکه عملکرد تیم پرسپولیس با اقدامات صورت گرفته از سوی باشگاه تناسب نداشته و توقعات هواداران را برآورده نکرده است در گفتگویی تلفنی که با آقای رویانیان داشتم ایشان تاکید کردند در راستای بررسی علل ناکامی تیم، این کمیته در حوزه مسائل انضباطی بررسی دقیقی را انجام بدهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تمام موارد انضباطی که در طول نیم فصل اول وجود داشته است در جلسات مطرح خواهد شد تا نسبت به آن تصمیم گیری شود. در این راستا تمام بی انضباطی هایی که در قالب گفتار و رفتار روی داده و حتی کارت هایی که در جریان بازی ها دریافت شده است در کنار عملکرد انضباطی بازیکنان و مربیان در تمرینات و بازی ها بررسی می شود تا بر اساس قوانین و آئین نامه انضباطی باشگاه نسبت به صدور احکام و در نظر گرفتن جرایم و کسر آن از قراردادها اقدام شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: ناکامی تیم می تواند علل مختلفی داشته باشد و کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در حوزه فعالیت خود، مسائل انضباطی را مورد کند و کاو قرار خواهد داد. پرسپولیس تیم بزرگی است و انتظارات باشگاه و هواداران برآورده نشده است. بر این اساس در چارچوب قانون هر تصمیمی که برای مصلحت پرسپولیس لازم باشد اتخاذ خواهد شد. پرونده کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی در همین راستا مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)