پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:این باشگاه به رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت علی دایی اعتراض خواهد کرد.

محمود سالارکیا روز یکشنبه افزود:باشگاه پرسپولیس به رای کمیته انضباطی در خصوص علی دایی به کمیته استیناف به طور حتم اعتراض خواهد کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز شنبه با بررسی شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت 297 میلیون و500 هزار تومان محکوم کرد.

سالارکیا ادامه داد: ما اعتقاد داریم این مبلغی که در رای کمیته انضباطی آمده بسیار بیشتر از بدهی علی دایی به ما است وامیدوارم در استیناف به این مساله به صورت دقیق پرداخته شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: دایی به باشگاه بدهی دارد و در زمان مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس درصدی ازاین بدهی از قرارداد وی کسر شده است وبه همین دلیل باید محاسبه دقیق صورت گیرد.

وی درمورد احتمال شکایت دایی بابت البسه هایی که به باشگاه تحویل داده و مبلغ آنها را دریافت نکرده، اظهارداشت: بحث البسه نیز موارد خاص خود را دارد و باید ببینیم آیا در آن زمان اصلا تیم نیازی به این تعداد لباس داشت یانه؟.

سالارکیا، خاطرنشان کرد: چرا در آن زمان این البسه تحویل انبار دار باشگاه نشده است و این مسایل هیچ یک روشن نشده و می تواند ابهاماتی را ایجاد کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)