خبرگزاری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: رای فدراسیون کشتی در خصوص محرومیت غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار بسیار سنگین است.

محمود سالارکیا گفت: هنوز رای صادر شده را مشاهده نکردم اما فکر می کنم رای فدراسیون کشتی علیه تیم ما بسیار سنگین بوده است!

وی ادامه داد: غلامرضا محمدی متوجه اشتباه خود شده است و به همین دلیل از تمام مسوولان به خاطر اشتباهی که داشته عذرخواهی کرد و اگر روی اشتباه خود پافشاری داشت، این رای صحیح بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص قطعی اعلام شدن این رای گفت: این مساله خودش باعث اعتراض ما است و مگر می توان چنین رای سنگینی را که محرومیت یک ساله برای مربی ما در آن وجود دارد، را قطعی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: به طور حتم ما می توانیم درخواست تجدید نظر خود در خصوص این رای را ارسال کنیم و باید به آن رسیدگی شود.

وی در خصوص اینکه آیا چنین آرایی در حضور تیم پرسپولیس در لیگ کشتی آزاد کشورمان تاثیر منفی نمی گذارد، اظهار داشت: به طور حتم تاثیر منفی در تصمیم گیری های آینده ما خواهد گذاشت و امیدوارم فدراسیون کشتی به درخواست تجدید نظر ما رسیدگی کند.

سالارکیا در پاسخ به اینکه آیا در صورتی که فدراسیون کشتی درخواست تجدید نظر را نپذیرد احتمال شکایت به ˈفیلاˈ وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما امیدواریم کار به فیلا کشیده نشود و مراجع انضباطی خودمان این مساله را حل کنند و فکر می کنم بهتر است کار به مراجع بین المللی کشیده نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)