مرجع خبری پرسپولیس : مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نامه شرح وضعیت را به شهرداری می‌دهیم و سپس آنها درباره اسپانسری ما تصمیم‌گیری می‌کنند.

 

محمود سالارکیا در مورد جلسه باشگاه پرسپولیس با شهرداری بابت فسخ قرارداد اسپانسری این سازمان اظهار داشت: قرار شد شرح وضعیتی از باشگاه را به شهرداری ارائه کنیم.

وقتی قرار است تصمیمات مالی گرفته شود باید در کمیته اقتصادی بحث شود. روی کلیات موضوع توافقاتی شده اما باید این شرح وضعیت را ارائه کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس تمایلی برای ادامه همکاری با شهرداری ندارد، گفت: این شیطنت برخی دوستان است که می گویند ما دوست نداریم با شهرداری همکاری داشته باشیم. باشگاه در یک وضعیت خاص مالی قرار گرفته و ما این وضعیت را برای شهرداری و بانک شهر توضیح دادیم و مطمئن هستیم آنها این وضعیت را درک می کنند. امیدوار هستم با حسن نیت در این خصوص تصمیم بگیرند همان طور که تاکنون هم همین رفتار را داشته اند.

سالارکیا در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده عنوان کرد: آنها شکایت نکرده اند بلکه اظهارنامه داده اند. این یک نامه قانونی است و از ما خواسته اند اقدام لازم بابت تغییر نام اسپانسر پرسپولیس روی پیراهن حل و فصل کنیم و گرنه به راه قانونی متوسل می شوند. ما هم با آنها وارد مذاکره شده اسم و این مذاکره جواب می دهد. حسن نیت را در شهرداری دیدیم. همین که تاکنون این مبحث را خبری نکرده اند نشان می دهد زیبنده رفتار کرده اند. ما امروز نامه شرح وضعیت را به آنها می دهیم.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود شهرداری می خواهد پول داده شده را به باشگاه ببخشد، گفت: در این خصوص حرفی زده نشده است. شهرداری قرار است این موارد را بررسی کند. شهرداری درصد بالایی از پولی که باید بابت اسپانسری به پرسپولیس بدهد را پرداخت کرده و ما بر اساس چارچوب قانونی و قراردادی که داریم این مسئله را حل و فصل می کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)