پرسپولیس نیوز :  معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس، گفت: با توجه به صحبت هايي كه با مديريت حقوقي باشگاه سپاهان داشتم آنها شكايت خود را از دهنوي پس خواهند گرفت.

محمود سالاركيا روز چهارشنبه افزود: قاسم دهنوي پيش از آغاز فصل پولي را از باشگاه سپاهان دريافت كرده كه بايد آن را پس مي داد، اما اين اتفاق تا امروز رخ نداده است.
وي ادامه داد: شكايت باشگاه سپاهان از دهنوي به مراجع قضايي كار صحيحي نبود، زيرا كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بهترين مرجع براي تصميم گيري در اين رابطه بود.
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس، گفت: اين كار سپاهاني ها حتي از نظر فيفا هم نادرست است زيرا آنها هم معتقدند مسايل فوتبالي بايد در فوتبال حل شود.
وي تصريح كرد: در رابطه با مشكل به وجود آمده با مديريت حقوقي باشگاه سپاهان صحبت كردم و قرار شد آنها شكايت خود را از دهنوي پس بگيرند.
وي اظهارداشت:قراراست پول دهنوي كه نزد وكيل اين بازيكن است به باشگاه سپاهان بازگردانده شود.
سالاركيا در خصوص اينگه مگر قرار نيست اين پول را باشگاه پرسپوليس پرداخت كند، گفت: قراراست پولي كه يعقوب كريمي و شجاع خليل زاده از ما گرفته اند از اين مبلغ كسر شود و مابقي آن به باشگاه سپاهان پرداخت شود.
وي درپاسخ به اين سئوال كه آيا دهنوي مي تواند به خاطر كلاهبردارناميده شدن از مديرعامل باشگاه سپاهان شكايت كند، خاطرنشان كرد: اين مساله اتهام است و تصميم گيري در مورد آن به دهنوي باز مي گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)