خبرگزاری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حمید علی عسگری پذیرفت نباید علیه مدیریت و کادرفنی صحبت می‌کرد.

محمود سالارکیا در مورد حمید علی عسگری عنوان کرد: حمیدرضا علی عسگری فرزند پرسپولیس است. برای ما محرز شد که او با تعصب در خدمت پرسپولیس است ولی بازیکنان باید متوجه مسئولیت‌های حرفه‌ای خود باشند.

وی افزود: هر چند گمانه‌زنی‌ها درباره رای کمیته انضباطی باشگاه ادامه دارد اما کمیته انضباطی هنوز رای خود را صادر نکرده است. علی عسگری از بازیکنانی است که از سن 17 سالگی در این باشگاه حضور داشته است و با بررسی‌هایی که انجام دادیم برای ما محرز است که او تعصب خاص و ویژه ای نسبت به تیم خود دارد و اتفاقا از دغدغه‌هایش این است که پیراهن پرسپولیس را حفظ کند.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از طرفی ما از اظهارات او در مصاحبه‌های دیگر و همچنین در جلسه کمیته انضباطی به این جمع بندی رسیدیم که او تمایلی برای انجام مذاکرات با سایر تیم‌ها نداشته است. خود او در جلسه این کمیته، با قاطعیت اعلام کرد علاقه خاصی به پرسپولیس دارد و می‌خواهد در این باشگاه بماند که این موارد همه مورد توجه ما قرار دارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اظهاراتی که باعث حضور حمیدرضا علی عسگری در جلسه کمیته انضباطی شد، تصریح کرد: از حمیدرضا علی عسگری و دیگر اعضای تیم به عنوان بازیکنان حرفه‌ای انتظار می‌رود، در گفتار و رفتار خود چه در زمین فوتبال و چه بیرون از آن به عنوان بازیکن پرسپولیس مراقبت کاملی داشته باشند. این بازیکن در اظهارنظر خود درباره مدیریت و اینکه در یکی دو بازی به کار گرفته نشده است، تحت تاثیر احساسات خود قرار گرفته است. چنین اظهاراتی زیبنده بازیکنان و باشگاه نبود و خارج از مسئولیت حرفه‌ای است. علی عسگری خود نیز پذیرفت که نباید درباه مدیریت و کادر فنی چنین اظهارنظری می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: سرمربی اختیاراتی دارد که بازیکنان اجازه ورود به آن را ندارند. او تنها امکان استفاده از 14 بازیکن را در هر بازی دارد که این کار را هم با تشخیص خودش انجام می‌دهد و کسی نباید دخالت کند. البته ما حمیدرضا علی عسگری را فرزند پرسپولیس می‌دانیم. شخص آقای رویانیان به این بازیکن علاقه دارد اما در خانواده پدر گاهی به خاطر کل خانواده و آینده فرزند هم که شده مجبور است که جدیت به خرج بدهد و آنچه اکنون جریان دارد هم یک مسئله داخلی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)