پرسپولیس نیوز : نابغه فوتبال اردبیل امیر حسین حاجی‌زاده براساس توافق اولیه باشگاه پرسپولیس، باشگاه ایرانیان اردبیل و پدر این کودک فوتبالیست در آینده نزدیک به آکادمی فوتبال پرسپولیس می‌پیوندد تا مراحل رشد خود را طی کند.

در جلسه‌ای که عصر امروز و در محل هیئت فوتبال استان اردبیل برگزار شد، مدیرکل حقوقی باشگاه پرسپولیس در سخنانی گفت: توجه به تیم‌های پایه به ویژه رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید جز اولویت‌ها و دستور کار باشگاه پرسپولیس بعد از حضور رویانیان در این باشگاه است چرا که معتقدیم هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم، ضرر نکردیم هیچ بلکه سود هم برده ‌ایم.

محمود سالارکیا افزود: ما در تمام استان‌ها به دنبال شناسایی استعدادهای ناب فوتبالی هستیم چرا که معتقدیم باشگاه پرسپولیس باید از نتیجه‌گرایی صرف و مقطعی دور شود و روی استعدادهای ناب این سرزمین سرمایه‌گذاری کند تا برای همیشه بازیکنان خلاق و مستعد را به تیم ملی تحویل داده و باشگاه را از این لحاظ غنی کنیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از بچه‌های مستعد به عشق پرسپولیس در کوچه و برزن‌ها توپ می‌زنند که ما نباید از آنها غفلت کنیم چرا که ممکن است استعدادی در یکی از این شهرهای اردبیل نظیر گرمی و پارس‌آباد وجود داشته باشد که اگر شناسایی نشده و جذب نشود یقیناً در حق او ظلم شده است.

سالارکیا در ادامه خاطر نشان کرد: ممکن است پرسپولیس در یک فصل قهرمان نیز نشود اما همین که به غایت هدفمان، شناسایی و جذب بازیکنان مستعد و پایه است، دست پیدا کنیم این برای ما از هزار قهرمانی در لیگ برتر شیرین‌تر است هر چند که از قهرمانی در لیگ برتر و بزرگسالان غفلت نکرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس و شخص رویانیان در جذب و شناسایی بازیکنان مستعد احساس مسئولیت می‌کند و از همین روست که امروز بنده به نمایندگی از رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خدمت این استعداد ناب فوتبال اردبیل هستم که امیدوارم توافقات اولیه منجر به عقد قرارداد نهایی با امیر حسین حاجی‌زاده شود.

وی بیان کرد: ما آمادگی داریم بدون توجه به مسائل صرف مادی به خواسته‌ها و مطالبات خانواده این کودک 9 ساله که از استعداد فوتبالی خوبی برخوردار است، گوش فرا داده و در حد وسع و توان امکاناتی را فراهم کنیم تا این استعداد فوتبالی بتواند به سرعت و زیر نظر مربیان کارآمد تمرین کرده و به شکوفایی برسد.

مدیرکل حقوقی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: ما هرگز قصد نداریم امیر حسین را از خانواده‌اش در این سن و سال کم دور کرده و یا به مسائل عاطفی و روانی او لطمه و صدمه‌ای وارد کنیم بلکه معتقدیم چنین بازیکنان مستعد باید به سرعت شناسایی شده و با ظرفیت بالا مورد حمایت قرار گیرند.

سالارکیا بدون اینکه از مبلغ قرارداد سخنی به میان بیاورد به پیش‌نویس اولیه برای توافق نهایی با خانواده این خردسال نابغه اشاره کرد و ادامه داد: بنده معتقدم بعد از توافقات و تفاهم در روی کلیات باید در جلسات بعدی روی جزئیات و دیگر خواسته‌های مطرح شده توجه و نگاه عمیق داشته باشیم و در کمال آرامش بتوانیم بستر این انتقال مناسب و شایسته را فراهم آوریم.

پرسپولیس با اسپانیول اسپانیا و دو باشگاه پرتغالی و برزیلی ارتباط دارد

 مدیرکل حقوقی باشگاه پرسپولیس در زمینه ترانسفر این نابغه فوتبال و مسی فوتبال ایران گفت: ما با باشگاه‌های بزرگ دنیا نظیر اسپانیول اسپانیا و دو باشگاه پرتغال و برزیل عقد قرارداد برای انتقال بازیکن در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان داریم که امیدواریم روزی را شاهد باشیم که امیر حسین به یکی از این باشگاه‌های بزرگ فوتبال بپیوندد.

سالارکیا افزود: اگر قرار باشد این ترانسفر صورت بگیرد قطعاً با توافق خانواده امیر حسین می‌باشد و ما در رفع مشکلات خانواده او اعم از مسکن، شغل مناسب، مدرسه شایسته برای امیر حسین و رفع دیگر نیازمندی‌های زندگی در تهران اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: قرار شد روی کمی و کیفی نهایی قرارداد هر دو طرف در آینده‌ای نزدیک نظرات جمع‌بندی شده و نهایی خود را اعلام کنند تا باشگاه بتواند بستر و زمینه عقد قرارداد نهایی و انتقال این بازیکن خردسال را فراهم آورد.

 

مدیر باشگاه ایرانیان اردبیل: اردبیل نابغه فوتبال دیگری را هم رو می‌کند

مدیر و مربی باشگاه ایرانیان اردبیل گفت: ما علاوه بر تربیت و شکوفا کردن استعداد امیر حسین حاجی‌زاده استعداد ناب دیگری را در فوتبال به نام امیر حسین اخوان معرفی می‌کنیم که کم از حاجی‌زاده ندارد.

 

مهدی شیخلووند عصر امروز در نشست توافقی با باشگاه پرسپولیس برای انتقال امیر حسین حاجی‌زاده به آکادمی فوتبال پرسپولیس در هیئت فوتبال اردبیل اظهار داشت: این دو استعداد را بنده از سه سال پیش در قالب باشگاه ایرانیان شناسایی کردم و هر دوی آنها از آیندگان فوتبال این کشور می‌باشند که امیدواریم هم امیر حسین حاجی‌زاده و هم امیر حسین اخوان بتوانند روزی در باشگاه‌های معتبر دنیا برای این کشور افتخار کسب کنند.

وی از تماس‌های دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان برای انتقال امیر حسین حاجی‌زاده به تیم‌های پایه این دو باشگاه خبر داد و تصریح کرد: ما هنوز با باشگاه پرسپولیس روی مباحث اولیه بحث‌ها و دیدگاه‌هایمان را مطرح کردیم و در کلیات به توافقی رسیدیم اما جزئیات همچنان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بعداً در این زمینه صحبت می‌شود.

شیخلووند خاطر نشان کرد: در کنار دغدغه‌ای که پدر و مادر و دوستداران امیر حسین حاجی‌زاده دارند ما نیز خواسته‌مان این است که از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه ایرانیان که این بازیکن را شناسایی و بیش از سه سال برای آن زحمت کشیده مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته و با عقد تفاهم با باشگاه پرسپولیس این باشگاه همچنان در مسیر استعدادیابی خود بهتر از اینها بتواند موفق و شایسته عمل کند.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم انتقال امیر حسین به باشگاه پرسپولیس به درس و مشق این خردسال 9 ساله لطمه‌ای وارد نکند و حداقل یک سالی در اردبیل حضور داشته باشد و در پایان سال تحصیلی امسال با فراهم شدن زمینه‌ای بتوان به این کار دست زد.

وی بیان کرد:‌ بنده معتقدم اردبیل از استعدادهای ناب در فوتبال بهره می‌برد که روزی همه این استعدادها به پدیده جهانی تبدیل شود.

مدیر باشگاه ایرانیان اردبیل ضرورت رفع دغدغه‌های خانوادگی، ‌شغلی، سرپناه، مسائل عاطفی و روحی، روانی تربیت و تعالی امیر حسین را یادآور شد و ادامه داد:‌ در قرارداد نهایی باید همه این مسائل و حتی ترانسفر احتمالی این بازیکن دیده شود تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

شیخلووند گفت:‌ البته در کنار آن حمایت از باشگاه ایرانیان و توانمند کردن این باشگاه که در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای را برای استعدادیابی در فوتبال انجام داده است، نباید نادیده گرفته شود.

مربی امیر حسین حاجی‌زاده نابغه فوتبال اردبیل افزود: بنده اعتقاد دارم که از بین 500 تا 600 کودک و نوجوان امیر حسین حاجی‌زاده و اخوان به عنوان استعدادهای ناب شناسایی شدند که نباید به خاطر بی‌توجهی توان آنها به حرز برود.

وی تصریح کرد: ما قدرت آن را داریم که همه ساله یک یا دو نفر بازیکن مستعد نونهال و نوجوان را تحویل باشگاه‌های معتبری همچون پرسپولیس بدهیم تا از طریق ارتباط با باشگاه‌های اروپایی و بزرگ دنیا بتوانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

شیخلووند خاطر نشان کرد: البته ما شرایط اعلام شده از سوی باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوان مطابق با آنچه که به عنوان یک حرکت موفق و آینده‌دار باید در این حوزه رقم بخورد مد نظر و ملاک کار قرار گیرد.

 

رئیس هیئت فوتبال اردبیل: مدارس فوتبال اردبیل استعدادهای نابی را تحویل می‌دهد

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: توسعه مدارس فوتبال و کشف و جذب بازیکنان مستعد امری بسیار خطیر و قابل توجه است که نباید به فراموشی سپرده شود.

 

صمد نوتاش عصر امروز در نشست توافقی باشگاه پرسپولیس با نابغه فوتبال اردبیل امیر حسین حاجی‌زاده اظهار داشت: ما در قالب مدارس فوتبال همه ساله فستیوالی را با حضور مدارس منتخب در سطح استانی و منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و بازدیدهایی که به صورت مستمر انجام می‌شود استعدادیابی از این مدارس جز برنامه‌های اولویت‌دار ما است.

وی تصریح کرد: ‌در همین راستا امسال نیز شاهد برگزاری مسابقات مدارس فوتبال استان و بحث استعدادیابی در این زمینه بودیم که این حرکت مورد حمایت هیئت فوتبال استان و فدراسیون می‌باشد.

نوتاش در ادامه خاطر نشان کرد: در قالب همین برنامه چند نفر از فوتبال‌‌آموزان مستعد شناسایی شدند و در مسابقات فستیوال مدارس فوتبال که چند هفته پیش با حضور مدارس منتخب برگزار شد، استعدادیابی صورت گرفت و شاهد کشف این استعدادهای ناب بودیم.

این مسئول اضافه کرد: برنامه پربیننده نود نیز با گزارشی که از وضعیت فوتبال استان ضبط و پخش کرد زحمات سه ساله باشگاه ایرانیان را در تربیت امیر حسین حاجی‌زاده به تصویر کشید و امروز این بازیکن آینده‌دار مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون پرسپولیس قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ما بسیار خوشحال هستیم که آکادمی فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته تا با این بازیکن 9 ساله قرارداد 10 ساله‌ای را امضا کند تا زمانی که این بازیکن به مرحله سربازی پا نگذاشته است، بتواند در اختیار این باشگاه باشد.

 رئیس هیئت فوتبال اردبیل از پیشنهاد چندین باشگاه از جمله نمایندگی باشگاه رئال مادرید در امارات با مسئولیت سالگادو و باشگاه گسترش فولاد تبریز، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان برای جذب این بازیکن خبر داد و یادآور شد: امیدواریم در مفاد قرارداد باشگاه پرسپولیس شرایط ویژه حضور این خردسال مسائل عاطفی و روانی او و حضور خانواده در کنارش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیئت فوتبال اردبیل گفت: ‌ما به وجود باشگاه‌های بزرگی همچون پرسپولیس در جذب این استعداد ناب فوتبال اردبیل افتخار می‌کنیم و در صحبتی که بنده با رویانیان داشتم، قرار شده در مذاکرات نهایی و تفاهمنامه‌ای قطعی همه مسائل مربوط به تأمین معاش خانواده او و همچنین حمایت از باشگاه ایرانیان و کمک به هیئت فوتبال از قبل این نقل و انتقال مد نظر باشد.

وی افزود: ما به انتقال این بازیکن از طریق باشگاه پرسپولیس به باشگاه‌های معتبر دنیا بسیار امیدوار هستیم اما در شرایط سنی این کودک نباید بی‌احتیاطی کرده و یا وضعیت را ناجور فراهم کرد.

نوتاش در ادامه تصریح کرد: باید در قرارداد نهایی که حدود 120 ماه می‌باشد نحوه پرداخت مبلغ قرارداد و تأمین مالی خانواده امیر حسین و تهیه سرپناه، ‌وضعیت مدرسه، شغل پدر و قرارداد ماهیانه پرداختی به این بازیکن معلوم و مشخص شود.

در پایان این جلسه طرفین بعد از بحث و بررسی‌های مختلف روی مسائل کلی توافق اولیه را انجام دادند اما قرار شد هر دو طرف نظرات و پیشنهادات خود را به مفاد قرارداد اعلام کنند تا در نهایت در این زمینه اقدام لازم صورت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)