خبرگزاری پرسپولیس : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه شکایت ژوزه از این باشگاه خلاف قوانین AFC و فیفا است، گفت:

مانوئل ابتدا باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شکایت می‌کرد که فیفا هم روی این موضوع تاکید دارد.

محمود سالارکیا در مورد خبر شکایت مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این موضوع را از طریق رسانه‌ها مطلع شدم و هنوز هیچ اطلاع رسانی رسمی از سوی مانوئل ژوزه و یا مدیربرنامه وی در این خصوص به کمیته حقوقی باشگاه صورت نگرفته است.

وی افزود: مانوئل ژوزه یک مربی حرفه‌ای است و بعید می‌دانم قوانین فیفا را نداند زیرا با توجه به اینکه مانوئل ژوزه یک فرد خارجی است اما طبق قوانین فیفا، اگر وی می‌خواست از باشگاه پرسپولیس شکایت کند، ابتدا باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یا همان مرجع انضباطی داخلی فوتبال یک کشور که فیفا روی آن تاکید دارد، شکایت می‌کرد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: در صورتی که وی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسیده و یا پاسخی دریافت نکند، آنگاه می‌تواند طبق قوانین به کمیته انضباطی فیفا شکایت کند. بنابراین در صورت شکایت احتمالی مانوئل ژوزه، این کار وی خلاف خود قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا است.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد یک عده دوست ندارند مذاکره با این مربی پرتغالی به نتیجه برسد و می‌خواهند بین او و باشگاه پرسپولیس چالش ایجاد کنند. این افراد ژوزه را تحریک کرده و به او می‌گویند با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در ایران باشگاهی بزرگ و مردمی است، شما می‌توانید با تحت فشار قراردادن این باشگاه، تمام قرارداد مالی خود را دریافت کنید.

سالارکیا در مورد اختلاف نظر ژوزه و رویانیان در مذاکراتی که تاکنون انجام داده‌اند، اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد حقی از باشگاه پرسپولیس ضایع نشود، همچنین می‌خواهد حق و حقوق این مربی پرتغالی را نیز نسبت به کاری که انجام داده، پرداخت کند.

وی صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: مبلغ مد نظر باشگاه برای جدایی توافقی، پرداخت حدود 40 درصد از قرارداد مانوئل ژوزه است اما به نظر می‌رسد وی کل قرارداد خود را مطالبه کرده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: مطمئن باشید اگر فیفا برخلاف قوانین خود عمل کرده و به شکایت احتمالی مانوئل ژوزه رسیدگی کند، ما نیز به این عمل فیفا واکنش نشان خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)