پرسپولیس نیوز : مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیمات کمیته انضباطی قابل احترام است اما با کسر یک امتیاز و حتی محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی را قبول نداریم.

محمود سالارکیا در مورد محرومیت دو جلسه‌ای علی دایی و کسر یک امتیاز از پرسپولیس اظهار داشت: ما همه معتقدیم باید به کلیه داوران احترام گذاشته شود و این موضوع را سرمربی ما هم بارها اعلام کرده و از هرگونه بی‌احترامی به داوران مخالفیم.

وی افزود: اما معتقدیم باید با متخلفان هم برخورد شود و به سادگی از آنها نگذریم.

سالارکیا افزود: رأی صادره توسط کمیته انضباطی قابل احترام است اما کسر یک امتیاز و محرومیت دو جلسه‌ علی دایی سختگیرانه است چون به نظر ما 90 دقیقه در بازی با داماش به مدافع تیم ملی در خانه خودمان بی‌احترامی کردند و هواداران ما واکنش کوچکی با آنها داشتند.

 

محمود سالارکیا درباره رای کمیته انضباطی پیرامون محرومیت دو جلسه ای برای علی دایی عنوان کرد:بدتر از این اتفاقات و اعتراضات را هم در گذشته شاهد بوده ایم اما هرگز چنین برخوردی از سوی کمیته انضباطی صورت نمی گرفته است.

وی ادامه داد:ما برای کمیته انضباطی احترام قائل هستیم اما باید شان و شئونات شخصیت بزرگی مثل علی دایی هم حفظ شود.آنها باید دایی را دعوت می کردند و حرفهایش را گوش می کردند.شاید در بحث داور بازی،حرفهایی رد و بدل شده بود که مشخص می شد دایی تقصیری ندارد.

سالارکیا درباره کسر یک امتیاز از پرسپولیس به دلیل توهین تماشاگرانش عنوان کرد:ما بارها گفتیم این نوع تصمیم گیری ها عدالت نیست.از کجا معلوم طرفدار پرسپولیس بوده است که فحاشی کرده است.وقتی اینگونه تر و خشک را با هم می سوزانیم نتیجه اش چیزی جز وجود بی عدالتی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث بازی با صبا هم همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و موضوع از چه قرار بود و لازم نیست در مورد آن توضیح دهیم به همین دلیل پس از جلسه با رویانیان درباره این موضوع و رأی صادره تصمیم‌گیری خواهیم کرد و نظر باشگاه را اعلام می‌کنیم.

وی افزود:به طور حتم باشگاه پرسپولیس نسبت به این رای و حکم اعتراض خواهد کرد.ما منتظریم تا رای به صورت رسمی به باشگاه ابلاغ شود و پس از آن موضع مان را اعلام کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)