پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در بازی با سپاهان ۹۳ دقیقه به محسن بنگر و خانواده‌اش بی‌احترامی شد.

محمود سالارکیا در خصوص شکایت سپاهان از محسن بنگر اظهار داشت: دوست نداشتم زیاد این مسئله باز شود و درباره آن صحبت کنم اما مجبورم تا از حق مدافع پرسپولیس دفاع کنم.

وی افزود: ندیدم بنگر در آستانه بازی با سپاهان یک کلام مصاحبه کرده باشد و یا برای سپاهانی‌ها کُری بخواند اما متاسفانه از همان اول به این بنده خدا و مخصوصا خانواده‌اش هر چه دوست داشتند گفتند.

سالارکیا ادامه داد: 93 دقیقه به بنگر بی‌احترامی شده، مگر آستانه تحمل بازیکن چقدر است، بعد از اینکه ما گل پیروزی را زدیم ایشان دستش را بالا گرفته و به سمت دروازه خودمان خوشحالی کرده است، اما متاسفانه مسائلی را می‌بینیم که واقعا تعجب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که عکس‌العمل شما در قبال شکایت سپاهانی‌ها چیست، گفت: قطعا ما هم برای دفاع از مدافع خودمان که 93 دقیقه بدترین بی‌احترامی‌ها را شنیده دفاع و شکایت می‌کنیم تا حق بازیکن ما پایمال نشود. خوشبختانه در ورزشگاه آزادی همه چیز مشخص بود و بهتر است به دنبال پیش‌داوری نباشیم و حق را در این پرونده در پیش بگیریم، مگر بازیکن ما از دقیقه یک و حتی در هنگام گرم کردن وارد زمین شد، چه کاری انجام داد؟ امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود.

وی در پایان در خصوص جلساتش با سازمان خصوصی‌سازی نیز گفت: جلسات بسیار خوبی را دنبال کردیم و با رفع اشکالات به احتمال فراوان زمینه فراهم شدن واگذاری سهام پرسپولیس در سال 91 در حال اجرا است که امیدوارم با رفع نواقص این مسئله اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)