مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم ملي عراق برخلاف اعلام و تصور مسئولان باشگاه پرسپوليس جزء سهميه زير 23 سال محسوب نمي‌شود.

 

با توجه به مصدوميت طولانی مدت محمد پروين، مسئولان باشگاه پرسپوليس با خروج نام این بازیکن از لیست درپی جایگزینی وی با یک بازیکن جدید بر آمدند. با خارج شدن نام محمد پروين از ليست اين تيم مي‌تواند يك بازيكن زير 23 سال جذب كند و از همين رو اين باشگاه با سامال سعيد عراقي وارد مذاكره شد.

سامال سعيد پس از صحبت‌هاي اوليه با مسئولان پرسپوليس وارد ايران شد تا مذاكرات نهايي را با قرمزپوشان انجام دهد اما پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد اين بازيكن متولد 7 ژانويه 1986 است. البته در برخي منابع تاريخ تولد اين بازيكن سال 1987 ذكر شده كه اگر اين موضوع را هم در نظر بگيريم باز هم سامال سعيد بالاي 23 سال ‌(24 ساله) است و بدين ترتيب نمي‌تواند جزء سهميه زير 23 سال باشد.

اين در حالي است كه باشگاه پرسپوليس به عنوان بازيكن زير 23 سال با او مذاكره كرده به طوري كه سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشته است: “سامال سعيد بازيكن زير 23 سال است كه در صورت توافق به جاي محمد پروين اضافه مي‌شود. “

 

با اين شرايط سامال سعيد نمي‌تواند به عنوان بازيكن زير 23 سال براي پرسپوليس به ميدان برود و اگر قرمزپوشان بخواهند اين بازيكن را جذب كنند فقط بايد در ليگ قهرمانان آسيا از او استفاده كنند.

پرسپوليس دو جاي خالي در ليست خود براي ليگ قهرمانان آسيا و يك جاي خالي براي ليگ برتر و جام حذفي دارد كه بايد بازيكن زير 23 سال جذب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)