مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن که گل برتری این تیم را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، مدعی شد تیمش شایسته دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی است.

کارلوس سانتوس در گفت‌وگو با تسنیم درمورد برتری تیمش مقابل پرسپولیس گفت: واقعاً یک بازی هیجان‌انگیز بود. ما در زمین حریف بازی می‌کردیم و پرسپولیس تیمی بود که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. در این بازی احساس خاصی داشتیم و فکر می‌کنم تمرکزمان را از دست ندادیم. وقتی گل خوردیم خیلی زود به بازی برگشتیم و این یکی از دلایل موفقیت ذوب‌آهن بود.

وی ادامه داد: دو تیم در نیمه اول یکدیگر را ارزیابی کردند ولی در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری گرفت. 10 نفره شدن پرسپولیس هم به ما کمک کرد تا بتوانیم براساس ریتم جدید بازی پیش برویم و به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. من فکر می‌کنم ذوب‌آهن مستحق برد بود و با شایستگی به فینال رفت.

سانتوس در پاسخ به این سؤال که «بعد از گل زدن به پرسپولیس چه احساسی داشتی؟»، خاطرنشان کرد: احساسی که داشتم واقعاً توصیف‌کردنی نیست و نمی‌توانم آن را به زبان بیاورم. یک لحظه خاص بود ولی حالا که حرف می‌زنم خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم گل مهمی زدم ولی نباید همه چیز را به این گل خلاصه کرد. ما یک تیم بودیم و در نهایت توانستیم در کنار هم، یک برد بزرگ را جشن بگیریم.

وی در پایان در مورد شانس قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی خاطرنشان کرد: ما مسیر سختی را پشت‌سر گذاشتیم. صعود ذوب‌آهن به فینال زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که نگاهی به مراحل قبلی بیندازیم و ببینیم که چگونه تا اینجا بالا آمدیم. ما استقلال و پرسپولیس را شکست دادیم و این کار کوچکی نبود. ذوب‌آهن به نظر من شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است، هرچند که باید بگویم حریف ما در فینال قابل احترام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)