مهاجم اروگوئه ای با دو گلی که به ثمر رساند، نقش پررنگی در پیروزی قرمزها در خانه ساندرلند داشت.

 

لیورپول با پیروزی 3-1 مقابل ساندرلند، به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

در این دیدار استوریج و سوارس با ارائه یک بازیکن درخشان، پیروزی قرمزها را رقم زدند؛ هرچند گل اول شاگردان برندان راجرز پر حرف و حدیث بود.

رارز در این دیدار تیمش را با ترکیبی مشابه دیدار مقابل منچستریونایتد در جام اتحادیه راهی میدان کرد اما ساندرلند نسبت به دیدار قبلی اش در لیگ برتر چهار تغییر داشت.  

سوارس که در دیدار مقابل منچستریونایتد هم بازی کرده بود، برای اولین بار بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش در لیگ برتر به میدان رفت.

لیورپول در دقیقه 10 توسط اسکرتل به گل رسید اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت.

 پس از آن ساندرلند می توانست توسط لارسن به گل برسد اما مینوله دروازه لیورپول را نجات داد.

سرانجام لیورپول در دقیقه 28 توسط استوریج به گل رسید. روی ارسال جرارد، استوریج دروازه ساندرند را باز کرد که البته به نظر می رسید با دست به ثمر رسیده است.

تنها 8 دقیقه بعد سوارس برتری لیورپول را دو برابر کرد. همکاری جرارد و استوریج، در نهایت با یک پاس عرضی، سوارس را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم اروگوئه ای هم دروازه را باز کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم جاکرینی یکی از گل ها را جبران کرد. دفع ناقص مینوله روی ضربه کی سونگ یئونگ، هافبک ایتالیایی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او دروازه قرمزها را باز کرد.

بازیکنان ساندرلند برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند اما در دقیقه 89، روی یک ضد حمله سریع، استوریج بار دیگر سوارس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او حساب کار را 3-1 کرد.

با این پیروزی لیورپول 13 امتیازی شد و هم امتیاز با تاتنهام، اما به دلیل تفاضل گل بهتر، در رتبه دوم قرار گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)