مرجع خبری پرسپولیس : فیلمبردار برنامه 90 تصاویر قابل توجهی از فحاشی هواداران تراکتورسازی، پرتاب اشیا به هواداران پرسپولیس و زمین مسابقه، فحاشی به عادل فردوسی پور، شعارهای جدایی طلبانه و … شکار کرد که هیچ کدام از تلویزیون اجازه پخش نگرفت !

 

دو روز پیش در مرجع خبری پرسپولیس خبر دادیم که دوربین نود از بازی پرسپولیس – تراکتور در ورزشگاه آزادی گزارشی تهیه کرده که صحنه های عجیب و تأمل برانگیزی در آن قابل مشاهده است . اما با پخش برنامه نود شب گذشته تنها دقایق کوتاهی به پخش حواشی این مسابقه اختصاص داده شده و سپس با مصاحبه تلفنی با سرپرست باشگاه تراکتورسازی و در نهایت درخواست عادل فردوسی پور برای بخشش محرومیت تمام تیم های لیگ برتر  ،  به قول خود عادل همه چیز ماست مالی شد !


فیلمبردار برنامه 90 تصاویر قابل توجهی از فحاشی تماشاگران تراکتورسازی، پرتاب اشیا به سمت هواداران پرسپولیس و زمین مسابقه، فحاشی به عادل فردوسی پور، شعارهای قومیتی و جدایی طلبانه و … شکار کرده بود  اما وجود برخی ملاحظات و حساسیت ها از عواملی است که اجازه پخش این تصاویر را به فردوسی پور و همکارانش نداد.


در گزارش حواشی این مسابقه نه اهانت و برخورد زننده با کریم باقری پخش شد ، نه صحنه پرتاب اشیا به سمت خبرنگاران و فرار آنان به سمت زمین و نه حرکت های آشوب طلبانه تراکتوری ها . از معدود تصاویر پخش شده  برخورد یکی دو پاکت ساندیس به صندلی یکی از عکاسان و سوختن یک صندلی در آتش و همچنین نمایش یک پاره آجر در دست یکی از خبرنگاران کنار زمین بود تا بار دیگر با مصلحت اندیشی و سرپوش گذاشتن روی حرکت های زشت و زننده و صحبت های مطرح شده در خصوص بخشش نیمی از محرومیت تیم تراکتورسازی ، اصطلاحا همه چیز ختم به خیر شود!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)