فرضیه غیر منطقی یک روزنامه ورزشی

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تراكتورسازي كه از تبريز خود را به استاديوم آزادي رسانده بودند تا مشوق تيم محبوبشان در هفته اول ليگ برابر پرسپوليس باشند، از همان شروع بازي نگاه‌ها را به سمت خود معطوف كردند.

 

 البته اين بار بحث پرشورها و شعارهايي كه آنها سر مي‌دادند مطرح نبود و مساله‌اي كه تعجب‌برانگيز بود پرتاب بطري آب و سانديس به داخل زمين بود. در اين بين تعداد سانديس‌هاي پرتاب شده توسط هواداران تبريزي آنقدر زياد بود كه باعث تعجب طرفداران پرسپوليس شده و آنها از هم سوال مي‌كردند براي اين كار چقدر هزينه كرده‌اند؟

اين سوال از محدوده هواداران پرسپوليس خارج شده و خيلي‌ها به دنبال يافتن چگونگي رسيدن سانديس‌ها به دست هواداران تيم تبريزي بودند. نكته جالب در اين ميان اينكه به نظر مي‌رسيد سانديس‌ها تنها در اختيار تبريزي‌ها قرار گرفته است.

 

در اين شرايط مطلع شديم هواداران تراكتور براي به دست آوردن سانديس‌ها نه تنها هزينه‌اي متقبل نشده‌اند بلكه اين آبميوه‌ها در تعداد بسيار زياد به راحتي در اختيار آنها قرار گرفته است.

 

موضوع از اين قرار بوده كه شركت سايپا با هماهنگي ضياآذري، مدير مجموعه ورزشي آزادي به مناسبت عيد نيمه‌شعبان غرفه‌اي برپا كرده بود و از طريق اين غرفه آبميوه‌ها را در اختيار هواداراني كه قصد ورود به استاديوم را داشتند، قرار مي‌داده است.

 
نكته حائز اهميت اينكه گفته مي‌شود اين غرفه در محلي برپا شده بود كه اكثرا هواداران تبريزي تردد داشتند و جالب اينكه به گفته شاهدان عيني سانديس‌ها آنقدر گرم بوده كه اصلا قابل استفاده نبوده است. از طرفي هيچ محدوديتي براي ارائه سانديس‌ها وجود نداشته و هركس به هر تعدادي كه دوست داشته مي‌توانسته آبميوه‌ها را از غرفه تحويل بگيرد.

  

در اين شرايط شائبه‌اي به وجود آمده مبني بر اينكه توزيع سانديس‌ها آن هم به مقدار زياد بين يك طيف از هواداران حاضر در استاديوم آزادي، برنامه‌ريزي شده بوده است. متوجه باشيد كه بازي بعد پرسپوليس در خانه مقابل همين سايپاست. گرچه اين مساله چندان منطقي به نظر نمي‌رسد و مدير مجموعه ورزشي آزادي اين نظريه را با قاطعيت رد مي‌كند.

 

آذري: غرفه پذيرايي تنها براي هواداران تبريزي نبود
ضياآذري تاكيد كرده پذيرايي از هواداران در روز بازي پرسپوليس و تراكتورسازي به دنبال مكاتبه‌اي بوده كه چند روز پيش عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ داشته بود. مدير مجموعه ورزشي آزادي عنوان كرده پيرو اين نامه با نيروي انتظامي هم هماهنگي‌هايي صورت گرفته بود: «از آنجايي كه اولين روز بازي‌هاي ليگ در مجموعه آزادي مصادف شد با نيمه شعبان، عزيزمحمدي نامه‌اي نوشت كه از هواداران پذيرايي صورت گيرد. در روز بازي متوجه شديم قرار است شركت سايپا اين كار را انجام دهد.»

 

ضياآذري تاكيد كرده غرفه پذيرايي از هواداران تنها در مسير تردد هواداران تراكتورسازي نبوده است: «من قبول ندارم كه اين غرفه دقيقا در مسير ورود هواداران تبريزي بوده است. اين غرفه در غرب مجموعه آزادي آن هم در محدوده حدود 40 متري برپا شده بود و هركسي كه از اين سمت وارد استاديوم مي‌شد مي‌توانست مورد پذيرايي قرار بگيرد. بالغ بر چند هزار آبميوه بين هواداران توزيع شد در اين بين اكثرا از آن استفاده و تعداد محدودي هم از آن سوءاستفاده كردند. در كل بايد بگويم اين غرفه مختص هواداران تراكتورسازي نبود و همه مي‌توانستند از آن بهره ببرند.»

 

سايپا، پرسپوليس را خلع‌سلاح كرد
آيا اين نكته اتفاقي است؟ سايپا كه سانديس‌ها را به مناسبت عيد در اختيار تماشاگران قرار داده بود در بازي بعدي خانگي پرسپوليس كه اين تيم از حضور تماشاگر محروم شد مقابل اين تيم قرار خواهد گرفت. آيا سايپا مي‌دانست كه نتيجه توزيع سانديس‌ها اينچنين دو هفته ديگر پرسپوليس را مقابل آنها خلع‌سلاح خواهد كرد؟

 منبع: روزنامه گل

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)