رییس سازمان تیم‌های ملی گفت: ساختمان فدراسیون فوتبال را در کمپ تیم‌های ملی احداث خواهیم کرد.

 محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارتقای خدمات و استانداردسازی امکانات تیم‌های ملی برنامه بلندمدتی را در فدراسیون طراحی کردیم و کمپ تیم‌های ملی، بعنوان مرکز ملی فوتبال ایران نامگذاری شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول، کمپ این مجموعه(کمپ تیم‌های ملی) در حال نوسازی و بازسازی خواهد بود. طرح توسعه و جامع این مجموعه تهیه شده تا ساختمان فدراسیون فوتبال هم در جوار این محل با مساعدت دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز و مسؤولان ورزشگاه آزادی احداث شود.

رییس سازمان تیم‌های ملی با بیان اینکه یکی از مواردی که مورد توجه قرار داشت مسئله ایاب و ذهاب بازیکنان بود، عنوان کرد: در بخش حمل و نقل هوایی از شرکت هواپیمایی آتا تشکر می‌کنیم که پروازهای قطر و ازبکستان را برای ما چارتر کرد و تمام هزینه‌های آن را داد. از کاپیتان پازوکی و مجموعه‌شان تقدیر می‌کنیم. در چین هم هواپیمایی آسمان با مساعدت ریاست جمهوری و این شرکت چنین اتفاقی افتاد. برای کره جنوبی هم چنین تصمیمی داریم تا هواپیمای چارتر تامین کنیم تا ایاب و ذهاب تیم‌ها به طور مناسب انجام شود.

ساکت افزود: برای ایاب و ذهاب بیرون و داخل شهری بحث تامین یک اتوبوس VIP مطرح بود که مالکیت آن برای فدراسیون است، 39 صندلی دارد، به 6 ایرکاندیشن مجهز بوده، تمام صندلی‌ها دارای مانیتور 10 اینچ و هدفون هستند و شرایطی مناسبی برای نقل و انتقالات بازیکنان فراهم کرده است.

وی یادآور شد: تامین هزینه این اتوبوس به کمک حضور مردم در سامانه 9090 و شرکت عقاب افشان(اسکانیا) بوده و موتور آن از سوئد آمده است. سایر امکانات آن را کارشناسان خوب داخلی در سمنان طراحی و آماده‌سازی کرده‌اند و از الان در اختیار تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی بزرگسالان است که امروز هم نخستین سرویس را به تیم ملی ارائه خواهد داد.

رییس سازمان تیم‌های ملی ادامه داد: از دیگر اسپانسرها و حامیان مالی دعوت می‌کنیم تا به تیم‌های ملی کمک داشته باشند و از حضور آنها استقبال خواهیم کرد. 18 تیم ملی در پوشش فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی است که در حال رایزنی با دیگر شرکت‌ها ازجمله ایران خودرو هم هستیم تا امکانات بهتری را برای تیم‌های ملی داشته باشیم.

ساکت درباره بازی تیم ملی ایران مقابل چین گفت: از تمام مردم تشکر می‌کنیم که در قطر، ازبکستان و مالزی نشان دادند تیم ر ا تنها نمی‌گذارند و به همه ایرانیان سراسر دنیا درود می‌فرستیم. بازیکنان تیم ملی هم با تمام وجود و ظرفیت خود تلاش کردند و کادر فنی دغدغه جدی دارد و خدا را شاکر هستیم همه مردم از آقای کی‌روش، کادر فنی و بازیکنان رضایت دارند. با حضور آقای کی‌روش رویکرد قدرتمندی را در مسیر تیم ملی فراهم شده و امیدوار هستیم امسال پر قدرت‌تری از همیشه وارد بازی‌ها شویم.

وی پیرامون آخرین وضعیت بازگشت مربیان تیم ملی به جمع کادر فنی اظهار کرد: در زمان لازم آقای تاج این موضوع را اعلام می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)