محمد رضا ساکت به دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان رفت.

به نقل از سایت سپاهان،محمد رضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ و مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان امروز به همراه همکاران خود در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حاضر شد و با مدیرعامل جدید باشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار محمد رضا ساکت ضمن تبریک مجدد انتخاب دکتر خلیلیان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای  وی به عنوان یک چهره نام آشنای ورزش کشور و استان که کارنامه مدیریتی و ورزشی درخشانی را با خود به همراه دارد آرزوی موفقیت و سرافرازی نمود.
محمدرضا ساکت همچنین در این دیدار با توجه به برنامه هایی که در سازمان لیگ برای درآمدزایی فوتبال کشور ارائه و پیاده می کند پیشنهاداتی را در جهت درآمدزایی به دکتر خلیلیان ارائه داد.

دکتر خلییان نیز در این دیدار خطاب به محمد رضا ساکت گفت: شما یکی از  بزرگان وافتخار آفرینان باشگاه سپاهان هستید بهترین فردی میباشید که می توانید در ابعاد مختلف ما را در ادامه مسیر رشد و توسعه باشگاه یاری سازید.
وی ادامه داد: خدمات و تلاشهای شما در ابعاد مختلف در عرصه قهرمانی های سپاهان در رشته های مختلف، درعرصه  تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متخصص برای باشگاه ، زیر ساخت ها و در عرصه های سخت افزاری و … برای هیچکس پوشیده نیست و به همین جهت است که همیشه از شما به نیکی یاد می شود و نام و چهره شما برای دوستداران و علاقه مندان ورزش به عنوان چهره ای موفق و ماندگار خاطره انگیز است.
گفت و گوی صمیمانه و یاد ایام و همچین تبادل تجارب گذشته از دیگر مباحث دیدار دو مدیر موفق و بزرگ ورزش کشورمان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)