کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ نکته مهم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به ۵ نکته مهمی که باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توجه کرد، پرداخت.یکی از ۵ نکته مهمی که سایت AFC به آن پرداخت استقلال تاجیکستان رقیب پرسپولیس بود. سایت AFC در این زمینه، نوشت:

افزایش تیم‌های مسابقات امسال باعث شد چندین تیم برای اولین بار به نمایندگی از کشور خود، در رقابت‌های قاره‌ای شرکت کنند و هیچ تیمی از استقلال موفق‌تر نبوده است. تیمی که با شکست ۴ بر یک الهلال در دور گروهی و صدرنشینی گروه A، تیم موفق مسابقات بوده است. چالش بعدی قهرمان تاجیکستان، غول تهران یعنی پرسپولیس است. تیمی که قهرمان پنج سال اخیر لیگ برتر ایران به شمار می‌رود. پرسپولیس در سه دوره گذشته، به دو فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و با پنج پیروزی، صدرنشین گروه E رقابت‌ها شد.

پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود دارد، اما استقلال هم مزیت‌های کلیدی در این مسابقه خواهد داشت. لیگ برتر ایران در انتهای جولای به پایان رسید و از آخرین بازی رسمی تیم گل‌محمدی شش هفته می‌گذرد، اما تیم تاجیک روز شنبه به میدان رفته و با هشت پیروزی متوالی به مصاف پرسپولیس می‌رود. همچنین هواداران استقلال در ورزشگاه پامیر دوشنبه حاضر می‌شوند. استقلال در AFC CUP، جمعیت زیادی به ورزشگاه می‌کشاند و هواداران این تیم جوی ترسناک می‌سازند. شاید پرسپولیس باید بهترین بازی خود را ارائه کند تا آخرین قربانی استقلال نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)