مرجع خبری پرسپولیس : تلاش مي‌كنند خوب باشند اما

در تركيب پرسپوليس بازيكناني بازي مي‌كنند كه همگي روزي بهترين‌هاي تيم‌هاي قبلي خود بوده‌اند اما در پيراهن سرخ هرگز به آن «بهترين» نزديك هم نشده‌اند. ميثم بائو و حسين بادامكي مقابل ذوب‌آهن نسبت به چهار بازي قبل بهتر بودند و اين بهتر بودن در نمايش بادامكي- كه يك خط عقب‌تر رفته و به عنوان هافبك دفاعي بازي مي‌كرد- بيشتر مشهود بود اما كجاست آن بائو و بادامكي ابومسلم؟ همچنان تعداد پاس‌هاي اشتباه، موقعيت‌نشناسي و عدم تاثيرگذاري در فاز حمله و دفاع در نمايش اين دو بازيكن ديده مي‌شود تا دو هافبك ثابت پرسپوليس در 5 هفته اخير ضعيف‌ترين چهره‌هاي تيم لقب بگيرند و روي بازي كردن آنها به عنوان بازيكن ثابت حساسيت بيش از حدي به‌وجود بيايد. با اين حال خبر خوب اينجاست كه هر دو نفر مي‌خواهند خوب باشند و بهتر بازي كنند اما خب تلاش‌شان تا اينجا نتيجه فوق‌العاده‌اي در پي نداشته است.

ارزش اين همه نگراني را داشت

مشكل بزرگ پرسپوليس كم كم مرتفع خواهد شد. عادل كلاه كج با آن استيل مشخص و با شماره 40 براي اولين بار در تركيب اصلي بازي كرد، آن هم به عنوان هافبك دفاعي جلوي خط 4 نفره دفاعي اما نمايش عادل براي اولين بار فراتر از حد تصور بود و مشخص شد اين همه نگراني از بابت رفع مشكلات اداري او و دريافت مجوز بازي بيخود نبوده است. كلاه كج به‌خوبي فضاي مقابل خط دفاعي را پوشش داد و بارها در عرض منطقه خود (فضاي مستطيلي مقابل يك سوم دفاعي خودي) حركت كرد. عادل بازيكن درگيرشونده و فيزيكي نيست اما

در طول 74 دقيقه‌اي كه داخل ميدان بود ثابت كرد پرسپوليس بالاخره صاحب يك هافبك دفاعي قابل اطمينان و كاربلد شده است. البته كلاه كج هنوز به لحاظ آمادگي جسماني و هماهنگي مشكلاتي دارد. كارآيي او درنيمه دوم تا حدود زيادي پايين آمد اما در كل نمايش او در بازي اول براي پرسپوليس فراتر از حد انتظار بود: البته شايد خيلي‌ها بگويند عادل كلاه كج بازيكن كوچكي نيست كه از كيفيت بازي‌اش در پرسپوليس نسبت به آنچه در تيم‌هاي قبلي‌اش ارائه مي‌كرد كاسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)