دایی مهمترین آلترناتیو لیگ یازدهم

مرجع خبری پرسپولیس : بعد از اينكه نتيجه فروش راه‌آهن در فرابورس اعلام شد و حسين هدايتي در آن ناكام ماند، ذهن‌ها به اولين جايي كه مي‌رفت اين بود كه علي دايي باز هم رو دست خورد، آن هم براي بار چهارم در يك مدت كوتاه.

هنوز ليگ تمام نشده بود كه مسئولان باشگاه سايپا با علي دايي تماس گرفتند و از انتخاب او به عنوان سرمربي فصل آينده نارنجي‌پوشان خبر دادند. اين خبر باعث شد تا دايي عزم خود را جزم كند و در بازي آخر، تيم قدرتمندي را به زمين بفرستد تا پيكان را شكست بدهد و سايپا را ماندگار كند.

اين اتفاق افتاد اما مسوولان باشگاه سايپا به بهانه حاشيه‌سازي‌هاي دايي و حبيب كاشاني، نظر خود را تغيير دادند و مجيد صالح را به عنوان سرمربي جديد تيم خود معرفي كردند.

مربي‌ كه تا به حال سابقه سرمربيگري نداشت اما به خاطر اينكه سايپايي‌ها قصد داشتند پيش از پايان جام حذفي و اتمام كار دايي در پرسپوليس، سرمربي را انتخاب كنند، بدون هيچ‌گونه وقت تلف كردن، صالح را با اين بهانه كه بازيكن سابق سايپا بوده، انتخاب كردند و دايي را كنار گذاشتند. اما بعد از سايپا نوبت به پرسپوليس رسيد كه تكليف كادر فني‌اش كاملا مشخص بود. كاشاني كه علاقه‌اي به ادامه كار با دايي نداشت، به خاطر اينكه نشان بدهد خصومتي با او ندارد، كميته فني 3 نفره‌اي را تشكيل داد تا سرمربي جديد پرسپوليس را مشخص كنند.

اگرچه معلوم بود سرمربي آينده قرمزپوشان چه كسي خواهد بود اما كميته فني نام دايي را با شرط و شروطي كه مطمئنا اين سرمربي قبول نمي‌كرد، بيرون آورد تا بدون هيچ‌گونه حاشيه‌اي سرمربي فصل يازدهم را معرفي كنند. دايي هم كه ظاهرا همه چيز را پيش‌بيني كرده بود، سرمربيگري پرسپوليس را به گونه‌اي با شرط و شروط‌ قبول كرد كه مورد قبول كميته فني قرار نگرفت تا حميد استيلي هدايت قرمزپوشان تهراني را در فصل يازدهم به عهده بگيرد.

به اين ترتيب نوبت به سپاهان رسيد كه پيش از پرسپوليس هم بحث انتخاب دايي را مطرح كرده بودند. سپاهاني‌ها كه ظاهرا به دليل كم شدن بودجه با مشكلاتي مواجه شده بودند، كار انتخاب سرمربي را به 2 قسمت تقسيم كردند و آن به اين صورت بود كه عبدالحسين حسيني رييس هيات مديره با لوكا بوناچيچ مذاكره مي‌كرد و محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه هم با علي دايي. از آنجا كه گفته مي‌شد حسيني و ساكت ارتباط خوبي با هم ندارند، رقابت جالبي ميان اين 2 صورت گرفت كه در نهايت با پيروزي رييس هيئت مديره باشگاه و رو دست خوردن علي دايي به پايان رسيد.

هنوز چند روزي از اين موضوع نگذشته بود كه حسين هدايتي دست به كار شد. هدايتي كه هميشه از علاقه‌اش به پرسپوليس و علي دايي صحبت مي‌كند، براي اينكه به گونه‌اي به حبيب كاشاني ثابت كند اشتباه كرده كه قرارداد دايي را تمديد نكرده، تصميم گرفت تيم ليگ برتري راه‌آهن را بخرد و علي دايي را به عنوان سرمربي اين تيم معرفي كند.

هدايتي كه شانس خود را براي خريدن امتياز ليگ برتري راه‌آهن بالا مي‌دانست، حتي در اين مورد با علي دايي سرمربي فصل گذشته پرسپوليس هم صحبت كرد و از او خواست بازيكنان تيمش را انتخاب كند. دايي هم كه همه چيز را تمام شده مي‌دانست به بازيكناني مثل حسن اشجاري، حسين كاظمي، رحمان احمدي و… گفته بود با هيچ تيمي قرارداد امضا نكنند تا به راه‌آهن بيايند؛ راه‌آهني كه قرار بود در فصل يازدهم با نام استيل‌آذين در ليگ شركت كند. اما روز موعود فرا رسيد و همه چيز برخلاف پيش‌بيني اتفاق افتاد. به اين صورت كه باشگاه راه‌آهن در فرابورس عرضه شد و شخصي به نام محمدي‌فر آن را خريداري كرد. شخصي كه هيچ ارتباطي با حسين هدايتي نداشت و باعث شد تا علي دايي براي بار چهارم در يك مدت كوتاه رو دست بخورد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)