پرسپولیس نیوز : مشاور خصوصی سازی گفت: شائبه‌ها در مورد شرکت بهنام‌پیشروی کیش با اعلام نظر رسمی هیات واگذاری برطرف می‌شود.

 سید جعفر سبحانی در مورد اینکه گفته می شود شرکت بهنام پیش روی کیش امروز مدارک خود را تکمیل کرده و به سازمان خصوصی سازی داده است اظهار داشت: این مسئله چیز جدیدی نیست. امروز سازمان خصوصی سازی در گزارشی کامل در مورد دو خریدار باشگاه پرسپولیس مراتب وضعیت دو مشتری را به هیات واگذاری اعلام می کند. به احتمال زیاد تا آخر وقت امروز یا ظهر فردا نتیجه این مزایده اعلام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که مگر نباید خریدار یا خریداران تا قبل از پایان وقت اداری روز قبل از مزایده مدارک خود را تکمیل می کرده اند گفت: در هر صورت شرکت بهنام پیش روی کیش مدعی بود که پول را از طریق بانک استانبول واریز کرده و به همین دلیل طول کشیده است. ما هم هیچ نظری در این خصوص ندادیم و فقط شنونده بودیم. تمامی این مسائل امروز بررسی می شود.

مشاور سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه گفته می شود چون وزارت ورزش و شخص امیررضا خادم حامی شرکت بهنام پیش روی کیش هستند شانس این شرکت برای برنده شدن در مزایده بیشتر است و به همین دلیل تاخیر این شرکت در پرداخت پول اغماض شده گفت: همه این شائبه هایی که گفته می شود با اعلام رسمی نظر هیات واگذاری برطرف می شود. به هر حال هر کسی می تواند نظری داشته باشد و نمی توانیم در مورد نظر هر کسی واکنش داشته باشیم. مهم نظر هیات واگذاری است. وی در مورد اینکه این شایعه نیز مطرح هست چون پیشنهاد شرکت بهنام پیش رو بیشتر است برنده مزایده این شرکت اعلام می شود تصریح کرد: ملاک برنده مزایده پول بیشتر نیست و مسائل دیگر هم مهم است.

سبحانی در مورد وضعیت استقلال و اینکه اگر این باشگاه برای مزایده چهارم هم مشتری نداشته باشد چه می شود گفت: با توجه به اینکه همگان دیده اند که سازمان خصوصی سازی در واگذاری این دو باشگاه عزم جدی دارد مطمئن هستیم که برای استقلال در مزایده چهارم مشتری پیدا می شود و حتی بیشتر از یک نفر می آیند. کما اینکه مشتری استقلال در روز مزایده سوم تصور اشتباه از پرداخت پول داشت.

وی در این مورد که چطور امکان دارد شرکتی با آن همه اعتبار و بزرگی نداند شرایط شرکت در مزایده چیست گفت: به هر حال ما بنا را به صداقت می گذاریم!

سبحانی در ادامه تصریح کرد: اگر استقلال برای مزایده چهارم مشتری نداشته باشد راهکارهای قانونی دیگری وجود دارد که خود هیات واگذاری آن را اعلام می کند. دلیل اینکه این راهکارها اکنون گفته نمی شود برای این است که دوستان رسانه ای تصور نکنند که از ابتدا بنا بر همین راهکارها بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)