خبرگزاری پرسپولیس : نخستين بار كه خبر پيشنهادهاي اروپايي براي كريم انصاري‌‌فرد رسيد حدود يك سال پيش بود.

درست در روزهايي كه كريم مدام براي سايپا گل مي‌زد خبر پيشنهاد آلماني براي بازيكن جواني كه در پرسپوليس يا استقلال حضور نداشت جالب توجه به نظر مي‌رسيد. البته انصاري‌فرد خيلي زود جهش بزرگ خود را انجام داده و از تيم المپيك به تيم ملي رسيده بود و حتي با گلزني در جام ملت‌هاي 2011 اسم و رسمي پيدا كرده بود.

يك سال پيش بود كه در سايت‌هاي فوتبالي خبر رسيد از باشگاه قهرمان آلمان، بوروسيا دورتموند براي انصاري‌فرد پيشنهادي رسيده اما جدي نشد. در ادامه نام باشگاه ثروتمند روسي روبين‌كازان به گوش رسيد اما به جاي انصاري‌فرد اين عليرضا حقيقي بود كه سر از روسيه درآورد و لژيونر شد.

مهاجم جوان سايپا به جاي رفتن به اروپا حضور در پرسپوليس را برگزيد و البته با انتقالي پر سر و صدا و پرهزينه شماره 9 پرسپوليس را پوشيد. البته در زمان عقد قرارداد انصاري‌فرد هم اعلام شد وي با اين شرط قرارداد بسته كه هر وقت پيشنهاد خوب اروپايي برسد از پرسپوليس جدا شود.

انصاري‌فرد براي هفته‌ها در پرسپوليس و تيم ملي دچار رخوت شد تا جايي كه نيمكت‌نشين شد اما با شروع گلزني‌هاي او و روشن شدن موتور گلزني‌اش دوباره اخبار و شايعاتي درخصوص پيشنهادهاي اروپايي به او رسيد.

طي يكي دو روز گذشته در رسانه‌ها از پيشنهاد باشگاه موناكو صحبت شده كه البته در دسته دوم لوشامپيونا حضور دارد. موناكو قهرمان سابق فرانسه و البته نايب قهرمان اروپا در سال 2004 دو فصل اخير را در دسته دوم گذرانده و شايد اگر قرار باشد انصاري‌فرد به اين تيم برود در كنار ابراهيم توره مهاجم فعلي پرنس‌نشين‌هاي موناكو بازي خواهد كرد.

ديروز اما اخبار تازه‌اي درخصوص پيشنهادهاي خارجي انصاري‌فرد به رسانه‌ها رسيد؛ اينكه گلزن پرسپوليسي‌ها از يك تيم بسيار نامدارتر و بزرگتر از موناكو پيشنهاد دارد اما نه خود اين بازيكن، نه باشگاه حاضر به لو دادن نام باشگاه مورد نظر نيستند.

از طرفي گفته مي‌شود هم پولادي، هم انصاري‌فرد كه اين روزها بحث پيشنهادهاي خارجي‌شان مطرح شده منتظر تعيين تكليف تيم ملي هستند تا چنانچه تيم ملي به جام جهاني صعود كرد با پيشنهادي به مراتب بهتر و دهان پركن‌تر مواجه شوند.

البته از آنجايي كه وسوسه حضور در اروپا در هر مقطعي مي‌تواند براي بازيكنان ايراني جالب توجه باشد، با در نظر گرفتن فقدان ترانسفرهاي اروپايي طي سال‌هاي اخير ممكن است پولادي و انصاري‌فرد براي ترك پرسپوليس در نيم‌فصل ترغيب شوند كه اين مساله هم به شرايط خودشان در تيم و البته نتايج پرسپوليس بستگي فراواني دارد. البته از سوي باشگاه پرسپوليس هيچ خبري در اين خصوص بيرون نيامده و فعلا مخالفت ژوزه تنها نكته‌اي است كه حضور پولادي در اروپا را منتفي جلوه مي‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)