پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی سال ۹۶ تقاضای رسمی خود برای قرار دادن تصویر ستاره روی لوگوی این باشگاه را عرضه و موفق به تصویب آن شد.

باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی در فصل شانزدهم فوتبال ایران، دهمین قهرمانی خود در ادوار فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. اتفاقی که باعث شد تا طبق قوانین آنها مجوز قرار دادن یک ستاره به نشانه ۱۰ بار قهرمانی در فوتبال ایران را به دست بیاورند.

در این رابطه در روزهای پایانی سال ۹۶، حمیدرضا گرشاسبی با درخواست رسمی برای قرار دادن این ستاره روی لوگوی باشگاه و تصویب آن، توانست مجوز رسمی را دریافت کرده و با ثبت تقاضای تغییر لوگو در روزنامه رسمی اکنون هیچ مانعی برای آن وجود ندارد.

این تصویری از درخواست و انتشار آن در روزنامه رسمی توسط این باشگاه است.

در آگهی تقاضای رسمی برای تغییر لوگوی باشگاه و ستاره دار شدن آن آمده است:

به موجب اظهارنامه ثبت علامت به شماره ۱۳۹۶۵۰۱۴۰۰۰۱۰۹۵۲۵۴ مورخه ۹۶٫۱۱٫۲۳ تقاضا ثبت شده است. مالک اظهارنامه: شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی نوع شخص حقوقی: سهامی عام شماره ثبت: ۶۴۷۲ نشانی: تهران شیخ بهایی شمالی، میدان پیروزان، کوچه پانزدهم پلاک ۸ تابعیت : ایران نماینده قانونی: آقای حمیدرضا گرشاسبی نشانی: تهران شیخ بهایی شمالی میدان پیروزان کوچه ۱۵ پلاک ۸ اجزا علامت: تغییر علامت ثبت شده به شماره ۲۷۵۱۹۵ تصویر یک سپر و یک تندیس تصویر دو کله گاو و یک سکو که سه حلقه بهم پیوسته بر روی آن است و در وسط آن که یک جام بر روی آن قرار دارد همگی در یک شکل هندسی و در قسمت پایین آن کلمات باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به فارسی و حروف و کلمات و عدد fc perspolis since 1969 به لاتین و به رنگ های قرمز، مشکی و سفید، متقاضی نسبت به کلمات عام باشگاه فرهنگی ورزشی، since، و حروف fc به تنهایی حق استفاده انحصاری ندارد. طبق نمونه به علامت تصویر یک سپر و یک تندیس تصویر دو کله گاو و یک سکو که سه حلقه بهم پیوسته بر روی آن است و در وسط آن یک جام بر روی آن قرار دارد. همگی در داخل یک شکل هندسی و یک ستاره در بالای سپر و در قسمت پایین آن کلمات باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به فارسی و حروف و کلمات و عدد fc perspolis since1969 به لاتین به رنگ های قرمز، مشکی و سفید. طبق نمونه و متقاضی نسبت به کلمات عام باشگاه فرهنگی ورزشی و since و حروف fc به تنهایی حق استفاده انحصاری ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)