مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان ملي پوش پرسپوليس يكي يكي مصدوم مي شوند و همين مساله قبل از بازي با شهرداري تبريز كادر فني سرخپوشان و در رأس آن علي دايي را نگران كرده است.

 

علي دايي كه در كنفرانس خبري اخير پرسپوليس به نگراني‌هايش از تعطيلات طولاني ليگ و حضور بازيكنان در اردوي تيم ملي تاكيد كرد حالا نمي‌داند بدون هادي نوروزي گوش راست اصلي تيمش يا غلامرضا رضايي مهاجم گلزن خود در تبريز چه كند. هرچند او و كادر پزشكي پرسپوليس درصددند تا هر طور شده رضايي 4 گله را به بازي تبريز برسانند.

 

اما اين بازيكن كه از ناراحتي زانو رنج مي‌برد بعد از 4 روز، عصر پنج‌شنبه فقط دقايق كوتاهي به‌صورت اختصاصي تمرين كرده و به نظر مي‌رسد قبل از پرواز به تبريز نيز موفق به تمرين با تيم نشود. هادي نوروزي كه قطعا به بازي امروز نمي‌رسد اما اتفاق بدتر آنجاست كه عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس هم مصدوم شده و شايد در تبريز حضور نداشته باشد.

 

ديروز حسين عبدي مربي پرسپوليس تنها نگراني خود و همكارانش را اين مصدوميت‌ها اعلام كرد و البته در جمله‌اي كليدي به ايسنا گفت: «بازيكناني كه از اردوي تيم ملي برگشته‌اند يا خسته‌اند يا در معرض مصدوميت قرار دارند.» اين اتفاق البته در حال رخ دادن است و هر روز خبر مصدوميت ملي‌پوشان اين تيم در سايت‌ها و روزنامه‌ها ديده مي‌شود.

 

ديروز مولايي بدنساز پرسپوليس نيز از اين وضعيت اظهار ناراحتي مي‌كرد و مي‌گفت بازيكنان ملي‌پوش تيم دچار مشكل شده‌اند. حالا مشخص نيست علي دايي چگونه با اين مشكل كنار خواهد آمد. بعيد نيست در صورت نتيجه نگرفتن در مصاف با تيم قعرنشين تبريزي بايد انتظار مصاحبه‌اي آتشين از دايي عليه تيم ملي، قطبي و اردوهاي طولاني‌اش داشت.

 

در ضمن با اين وضعيت معلوم نيست كه رضايي، نوروزي و حقيقي با وجود مصدوميتي كه نصيب‌شان شده چگونه از روز دوشنبه دوباره در اختيار تيم ملي خواهند بود يا شرايط به گونه‌اي پيش مي رود كه مثلا تعداد ملي‌پوشان پرسپوليس از 4 به 2 يا حتي يك برسد؟!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)