مدافع ملی‌پوش تیم پاختاکور ازبکستان گفت: وقتی بازیکنان استقلال به زمین آمدند با صدای بلند بر سر هم فریاد می‌کشیدند و به همدیگر انرژی می‌دادند، آنها احتمالا می‌خواستند روحیه ما را خراب کنند.

انزور اسماعیلوف مدافع تیم پاختاکور ازبکستان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ازبکستانی راجع به دیدار برابر استقلال اظهار داشت: وقتی بازیکنان وقتی استقلال به زمین آمدند با صدای بلند بر سر هم فریاد می‌کشیدند و به همدیگر انرژی می‌دادند. آنها احتمالا می‌خواستند روحیه ما را خراب کنند. اما مربی به ما گفته بود که در پست‌هایمان حضور داشته باشیم، بازی خودمان را انجام دهیم و به هم اعتماد داشته باشیم. مربی به ما گفت که در همه پست‌ها قوی هستیم و باید به هم کمک کنیم. نمی‌خواستیم با استقلالی‌ها درگیر شویم و مربیان هم همین را خواسته بودند.

وی در ادامه افزود: فقط من نه بلکه همه بازیکنان مقابل استقلال بهترین بازی را انجام دادند. بازیکنان به دنبال گرفتن توپ بودند. اودیل، دراگان و سردار همگی عالی بازی کردند. هر بازیکنی برای دیگری فضا درست می‌کرد. به جاهای خالی می‌رفتیم و فضا را در اختیار می‌گرفتیم.

مدافع ملی‌پوش پاختاکور درباره جدال با پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر فیزیکی تیم بسیار خوبی است. آنها خیلی قدرتمند هستند؛ خصوصا روی هوا. در ۲ بازی قبلی آنها پنج گل به ثمر رساندند که چهار گل روی ارسال و ضربه سر بوده است. الان فقط چهار تیم باقی مانده‌اند. همه چیز در یک بازی مشخص می‌شود و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. السد هم تیم بسیار خوبی بود اما تیمی که فردا باید با آن بازی کنیم توانسته السد را شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا(چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)