مرجع خبری پرسپولیس : جدایی پژمان نوری و ثبت قراردادش با ملوان هنوز پرسپولیسی‌ها را در شوک قرار داده و جالب اینکه مسوولان باشگاه می‌گویند او روز قبلش به ما قول داده بود که می‌ماند اما احتمالا پژمان نوری زمانی این قول را داد که در انزلی مذاکراتش را با ملوان نهایی کرده بود

این کار پژمان نوری نشان می‌دهد که دیگر تعصب به پرسپولیس معنا ندارد و هر جا که پولش نقد باشد و مدیریت باشگاه هم به جای حرف عمل کند بازیکن به آنجا می‌رود.

حدود 15-10 سال پیش علی پروین گفت: دیگر کسی به عشق پروین بازی نمی‌کند واقعیت هم همین است، اگر سال گذشته این همه بازیکن با قیمت‌های بالا جذب شدند خیالشان تا حدودی از دریافت مطالبات خود راحت بود اما انگار جدا شدن بازیکنان کلیدی پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

بعد از پژمان نوری کم توجهی به علی کریمی و قرار مذاکره نگذاشتن با او و حالا نوبت به محسن خلیلی رسیده است.

او صبح دیروز با انصاری‌فرد جلسه‌ای داشت و همان طور که قبلا شنیده می‌شد، مبلغ پیشنهادی باشگاه برای آقای گل تیمش 250 میلیون تومان بوده است.

شاید این مبلغ با حساب پرداخت مالیات از سوی بازیکن هم بوده و شاید اصلا بحث مالیاتی دیگر مطرح نشد چون خلیلی پاسخش به مدیرعامل نه بود.

بله، خلیلی هم به انصاری‌فرد نه گفت، البته مدیرعامل قول داده

 که مبلغ پیشنهادی او را در هیات مدیره مطرح و تا فردا پاسخ نهایی را بدهد.

خلیلی که سال گذشته خیلی بیشتر از این گرفته بود و الان هم پیشنهادات خوب و دست به نقدی دارد بعید است با این شرایط موافقتش را اعلام کند.

با این سبک و سیاق و جدا شدن مهره هایی که هم تأثیرگذارند و هم نزد هواداران محبوبیت خاصی دارند مشکلاتی را برای باشگاه و در نهایت تیم فوتبال به وجود می‌آورد. از طرفی شاید باشگاه هم حق دارد و قادر به پرداخت مبلغ بیشتر نیست اما حداقل می‌تواند خیلی شفاف آن را به هواداران بگوید تا سطح توقعشان پایین بیاید وگرنه با این شرایط نمی‌توان و نباید قول قهرمانی داد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)