پرسپولیس قهرمان سه گانه فوتبال ایران تنها چهار بازیکن در اردوی تیم‌ملی خواهد داشت!

امیر قلعه‌نویی در حالی فهرست تیم‌ملی را معرفی کرد که بر اساس اعلام او، شماره یک تیم‌ملی در اختیار علیرضا بیرانوند خواهند بود.

او همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی را برای قلب خط دفاعی دعوت کرده تا نشان دهد مرتضی برای سومین جام ملت‌ها در پازل تاکتیکی‌اش قرار دارد.

مهدی ترابی نیز به عنوان موثرترین بازیکن پرسپولیس در لیست تیم‌ملی حضور دارد و امیدوار است در تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی، نقشی کلیدی را برعهده بگیرد.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند بعد از دبل هتریک قهرمانی، تیمشان سهم بیشتری در تیم‌ملی داشته باشد و نفراتی چون اسماعیلی‌فر، صادقی و سرلک هم در لیست قرار بگیرند که در این بین غیبت سرلک بیشتر از سایرین تعجب‌برانگیز است.

اردوی تیم‌ملی ایران در شرایطی برپا می‌شود که در لیست امیر قلعه‌نویی، نامی از هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس دیده نمی‌شود. میلاد سرلک که این فصل حضوری مستمر در ترکیب پرسپولیس داشت، شاید یکی از بزرگ‌ترین غایبان تیم‌ملی باشد.

سرلک که در اردوی فروردین‌ماه تیم‌ملی حضور داشت، حالا و در غیاب احمد نوراللهی مصدوم، جای خود را به سعید مهری، هافبک استقلال داده است.

در لیست نهایی تیم ملی ۱۵ بازیکن لیگ برتری و ۱۰ لژیونر حضور دارند.

سپاهان(محمد کریمی، رامین رضاییان، امید نورافکن و پیام نیازمند) پرسپولیس(علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی گنجی) استقلال( روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و سعید مهری) با حضور ۴ بازیکن در اردو در تیم‌های لیگ برتری رکورددار هستند و از تراکتور(رضا اسدی) گل‌گهر(علیرضا علیزاده) و آلومینیوم اراک(حسین پورحمیدی) هم نیز یک بازیکن دعوت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)