به نظر می‌رسد ستاره جوان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با تراکتور به همان سرنوشتی دچار شود که در هفته نخست برای وی رخ داد.

در روزهایی که پرسپولیس چند ستاره‌ خود را از دست داد، هواداران این تیم امیدوار به درخشش بازیکن جوان این تیم یعنی یاسین سلمانی بودند.

سلمانی که به دلیل مصدومیت بخش اعظمی از رقابت‌های فصل گذشته را از دست داده بود با آغاز تمرینات پیش فصل به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد و حضور فعال و پررنگی را در تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه داشت.

در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت که به نظر می‌رسید سلمانی از ابتدا در ترکیب سرخ‌پوشان قرار بگیرد اما این بازیکن نه‌ تنها در ترکیب اصلی حضور نداشت، بلکه در بین نیمکت‌نشینان نیز نبود و از روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی (ره) شاهد تلاش تیم‌ خود بود.

اکنون نیز این بازیکن جوان نتوانسته در شرایط بازی قرار بگیرد و خوان کارلوس گاریدو نیز با توجه به مصدومیتی که سلمانی داشته، قصد ندارد ریسک کند و همین موضوع این بازیکن را از ترکیب پرسپولیس دور کرده است. همین موضوع باعث شده سلمانی در دیدار حساس پرسپولیس با تراکتور تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر نیز به احتمال زیاد غایب باشد. البته این احتمال وجود دارد نام سلمانی این بار در بین نیمکت‌نشینان قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)