مرجع خبری پرسپولیس :  حميد سجادي ، چهره اي آشنا در ورزش ايران است. اين دونده نيمه استقامت در پست تازه خود درسازمان تربيت بدني خيلي سريع آغاز کرده و اميدواريم به اين راحتي ها نبرد،همانطور که در دوران قهرماني هرگز از دويدن خسته نشد.

 او پيش از آغاز جلسه امروز صبح با علي سعيدلو ، رئيس سازمان درمورد جمع بندي دوجلسه روز گذشته با مقامات پرسپوليس به گفت و گو نشست.

آقاي سجادي در جلسه ديروز چه اتفاقي افتاد؟
جلسه ديروز کليات و جزئياتي دارد که اجازه بدهيد من فقط درباره کليات حرف بزنم . ما حرفهاي طرفين را در حوزه مديدريتي پرسپوليس شنيديم که بعضي از انها قابل انتظار بود و برخي چيزها هم براي سازمان قانع کننده نبوده است.

شما به عنوان نماينده مجمع وارد جلسه شديد؟
بله. طبق اساسنامه آقاي سعيدلو رئيس مجمع پرسپوليس هستند و من براي اطلاع از چگونگي دقيق ماجراها و مسائل جاري و برخي اتفاقات غير رسمي  اين جلسه را برگزار کردم تا گزارشي دقيق به اقاي سعيدلو بدهيم و ايشان هم در اين زمينه تصميم بگيرند.
 

الان نظر شما درباره مشکلات پرسپوليس چيست؟

به هرحال موارد زيادي هست.  از حيث هماهنگي و روابط ميان اعضاي هيئت مديره و مديرعامل اشکالاتي که در اين تيم هست د ر اکثر جاها در ايران ديده مي شود ، چه در باشگاهها و چه در شرکتها . اما براي  اينکه هويت حقوقي پرسپوليس حفظ بشود ، طبق اساسنامه تصميماتي گرفته خواهد شد که در زمان مناسب به اطلاع مردم خواهد رسيد.

سامان دادن به مشکلات مالي کي آغاز مي شود؟

در زمينه مسائل مالي برخي  مشکلات طبيعي هست.همين الان سايپا هم تنگناهايي دارد اما چون در چشم نيست چندان اين مسئله حاد نمي شود . در هر حال اقاي سعيدلو ارداه اش به اين است که اوضاع پرسپوليس را به عنوان پرطرفدارترين باشگاه آسيا درست ند. اين عزم جدي است و يک مکانيزم سيستماتيک براي آن ايجاد خواهد شد.ضمن اينکه سازمان اين سياست را دارد که در عين حال در حق باشگاهها اجحاف نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)