پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث استعفای سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس مطرح شده و باید ببینیم چقدر جدی است.

حمید سجادی در گفتگوی زنده خبری شب گذشته گفت: بحث استعفای آقای سمیعی را شنیدم و در همین حد اطلاع دارم و باید ببینیم چقدر جدی است.

وی درباره اینکه آیا استعفای سمیعی کتبی بوده و به دست او رسیده یا خیر گفت: فعلا صحبت شده تا ببینیم چقدر جدی است.

سجادی درباره اینکه آیا مدیریت استقلال تغییر می کنید یا خیر گفت: من هنوز نشستی با استقلال نداشتم و باید با هیئت مدیره محترم و مدیرعامل باشگاه جلسه برگزار کنم اما مدیر باشگاه کسالت دارد و در اولین فرصت جلسه خواهم گذاشت و به عنوان یک یار کمکی نه به عنوان وزیر ورزش حتما مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نقطه نظرات خودم را منتقل خواهم کرد ولی این اطمینان را به هواداران هر دو تیم می دهم که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه مردمی است اما همه زندگی ما در وزارت ورزش و جوانان رسیدگی به این دو تیم نیست و با عدالت ناسازگار است.

حمید سجادی در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای ابتدایی این کار در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان انجام شده و این تیم‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی آماده هستند.

وی افزود: معمولا باشگاه های ورزشی در همه کشورها به صورت مردمی اداره می‌شوند. سیاست ما نیز واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است و قول می‌دهم این کار با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی ممکن می‌شود. زحمات این کار کشیده شده و می تواند در یک زمان کوتاه حل شود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در یکی دو ماه آینده این کار انجام می شود. بخشی از این سهام‌های را می توان به مردم واگذار کرد. به ما پاس گل دادند و ما نیز باید گل بزنیم. رییس جمهوری نیز با این موضوع موافق است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)