مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني به معاون حوزه قهرماني خود ماموريت داد مسائل و مشكلات پرسپوليس را بررسي و نتيجه را اعلام كند

به دنبال مسائل و مشكلاتي كه اين روزها باشگاه پرسپوليس با آن مواجه است، علي سعيدلو صبح امروز با حميد سجادي معاون خود جلسه اي برگزار كرد تا با مرور سوابق باشگاه، مسائل حقوقي و مشكلات موجود، بدهي معوقه تيم و راه هاي رفع مشكلات موجود بررسي هاي لازم صورت بگيرد.

در پايان اين نشست رئيس سازمان به حميد سجادي ماموريت داد تا به نمايندگي از خويش با مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس در عصر روز يكشنبه جلسه اي برگزار كرد و پس از بررسي موضوعات مختلف و شنيدن نقطه نظرات مديران باشگاه، جمع بندي مباحث را جهت اتخاذ تصميم گيري نهايي به سعيدلو ارايه دهد.

سجادي در رابطه با اين جلسه كه راس ساعت 17:30 برگزار خواهد شد گفت: در اين جلسه كه با مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس برگزار خواهد شد به مسائل و مشكلات اين تيم رسيدگي خواهد شد تا پس از جمع بندي نتايج اين جلسه، مراتب جهت اتخاذ تصميمات لازم از سوي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني خدمت ايشان ارايه شود.

رييس مركز توسعه ورزش قهرماني اضافه كرد:

 جمع بندي مسائل باشگاه پرسپوليس يكشنبه شب و طي جلسه ديگري خدمت دكتر سعيدلو ارايه خواهد شد تا بنا بر ضرورت و نياز، تصميم هاي لازم جهت تغيير و تحولات مديريتي يا در صورت نياز تعيين مديرعامل جديد براي باشگاه پرسپوليس اتخاذ شود.
حميد سجادي تصريح كرد با توجه به در پيش بودن بازي روز جمعه تيم هاي پرسپوليس و استقلال اين تغييرات بعد از بازي دربي پايتخت به اجرا گذاشته خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)