پرسپولیس نیوز : معاون وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را معرفی کرد.

نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: ما هر هفته به 2-3 رشته ورزشی سر می‌زنیم و از اردوهای آنها بازدید می‌کنیم.

در این هفته نیز قایقرانی، بسکتبال و شمشیربازی را از نزدیک مشاهده کردیم. در این بازدیدها از نزدیک مشکلات را می‌بینیم و درصدد برطرف کردن آنها هستیم.

وی ادامه داد: شمشیربازی جزو رشته‌هایی است که مسابقاتش به خوبی شرکت می‌کند و در اعزام‌ها شرکت می‌کند. سالن جدیدی نمی‌توانیم برای این رشته بسازیم چون 3 هزار و 500 طرح ناتمام داریم. اما مذاکراتی برای سالن داشته‌ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: اعضای هیأت مدیره این دو تیم را مشخص کردیم که برای پرسپولیس جعفر کاشانی، زادمهر، طاهری، گرشاسبی و حسین عبدی هستند و برای استقلال نیز عباس کردنوری، مسعود معینی، شهاب جهانیان، مقداد نجف‌نژاد هستند و یک گزینه دیگر هم به زودی معرفی خواهیم کرد. آنها حکم‌شان زده شده و کارهای باشگاه را برعهده می‌گیرند.

وی درمورد جلسه با برانکو سرمربی پرسپولیس گفت: پس از بازگشت او به ایران جلسه‌ای را با وی برگزار خواهیم کرد. در کار فنی هیچ دخالتی نمی‌کنیم اما چون مربی خارجی است باید با وزارت ورزش هم هماهنگ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)