پرسپولیس نیوز : معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ باید ابتدا آئین‌نامه انتخابات فدراسیون‌ها مورد تجدیدنظر قرار بگیرد تا بتوان انتخابات فدراسیون‌های بدون رئیس را برگزار کرد.

نصرالله سجادی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری آئین افتتاحیه جام هندبال ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر زمان تعیین تکلیف انتخابات رؤسای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر تنها 4 فدراسیون دارای سرپرست هستند، ما منتظر نتیجه استعلام‌ها هستیم و زمانی که به دست ما برسد، پس از آن به‌ سرعت مجمع را برگزار می‌کنیم.

وی در رابطه با عملکرد فعلی فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون هندبال از زمانی که کار خود را آغاز کرده است، تاکنون با برنامه پیش رفته و برنامه‌های بسیار خوبی داشته است و در حال حاضر یک راه بسیار روشن را طی می‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: فدراسیونی که با سرپرست اداره می‌شود به این معنا نیست که هیچ کاری انجام نمی‌دهد؛ به‌ عنوان مثال دو و میدانی توانست 4 سهمیه کسب کند و در حال حاضر نزدیک 2 ماه است که رئیس این فدراسیون استعفا داده و 19 نفر هم درحال حاضر نامزد انتخابات این فدراسیون شده‌اند. ابتدا باید در آئین‌نامه انتخابات فدراسیون‌ها تجدید نظر شود تا بتوان پس از آن انتخابات را برگزار کرد.

سجادی در پاسخ به سئوالی که چرا وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور پیدا نکرده است، گفت:‌ قرار بود وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور پیدا کند، اما به سبب سمیناری که برای نوجوانان در تهران برگزار شد، وی نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به دیگر سئوال مبنی بر اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال پس از باخت شب گذشته این تیم اعلام کرده مظلومی باید پاسخگوی هیئت مدیره باشد، گفت: راجع به تیم‌های استقلال و پرسپولیس تنها باید از مدیران عامل این باشگاه‌ها سئوال کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)