پرسپولیس نیوز : معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هر تصمیمی که برای سرخابی های پایتخت اتخاذ شود، به دلیل حضور گسترده نمایندگان رسانه ها و حساسیت های موجود با سروصدای زیادی همراه می شود.

سیدنصرالله سجادی عصر امروز (چهارشنبه) در پایان نشست مسوولان وزارت ورزش با پیشکسوتان فوتبال اظهار کرد: در بحث مزایده بسیاری ازارگان های بزرگ نیز کارشان به مزایده چهارم و پنجم می کشد اما چون انجا دوربین و خبرنگار نیست و حساسیت هم وجود ندارد، کسی خبردار نمی شود.

وی افزود: معتقدم هر تصمیمی که برای آینده استقلال و پرسپولیس اتخاذ شود، بازهم بحث وجود دارد.

سجادی ادامه داد: چنانچه دوستان اعتقاد دارند در بحث خصوصی سازی این باشگاه ها قوانین اجرا نشده و اراده ای وجود ندارد، بهتر است آنرا به طور دقیق عنوان کنند.

معاون وزیر ورزش وجوانان در ادامه اعلام کرد که این وزارتخانه دخالتی در واگذاری سرخابی ها ندارد.

وی درمورد اساسنامه جدید فدراسیون ها که به گفته برخی منتقدان نظارت و دخالت وزارت ورزش در امور فدراسیون ها را افزایش می دهد عنوان کرد: چنین بحثی وجود ندارد و فدراسیون ها و وزارت در کنار هم هستند.به هرحال چنانچه اتفاقی در ورزش رخ دهد، وزیر ورزش باید جوابگو باشد و برهمین اساس نیز به ارتباط مستقیم و خوب با فدراسیون ها داریم.

سجادی درخصوص صحبت های وزیر ورزش در باره سرمربی تیم ملی فوتبال اظهارداشت: بهتر است صحبت های ایشان را تحلیل نکنیم.

وی در خصوص جدایی احتمالی بخش های ورزش و جوانان از هم نیز ابراز بی اطلاعی کرد.

معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون اصل 90 طی نامه ای محرمانه، انتخاب بازرس در مجمع اخیر فدراسیون فوتبال را غیر موجه دانسته است؟ گفت: مباحث محرمانه جوابش نیز محرمانه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)