پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:هیچ حریفی در جام حذفی آسان نیست و ما برای صعود به دور بعد رقابت ها باید هرطور شده پیکان را شکست دهیم.

میلاد کمندانی درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پیکان اظهار داشت: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سرگذاشته ایم و کارهای تاکتیکی که باید در دیدار با پیکان انجام بدهیم را در این چند روز بارها تکرار کرده ایم تا آنها را در بازی به کار بگیریم.

وی درباره حریف فردای تیمش خاطر نشان کرد: پیکان تازه از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرده و تقریبا همان تیمی است که در لیگ بازی می کرد و از این نظر می توان گفت که از شرایط بهتری نسبت به سایر تیم های لیگ دسته یکی برخوردار است و از این حیث باید گفت که ما اینجا هم با حریفی جدی تر از سایر تیم های لیگ برتر رودررو شدیم.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: مسابقات جام حذفی همیشه غیر قابل پیش بینی بوده و گاهی تیم های به ظاهر ضعیف تر موفق شده اند در مسابقه با تیم های بهتر نتایج موفقیت آمیزی کسب کنند و از این نظر باید خیلی با احتیاط کار کنیم و هیچ چیز را به اما و اگر نسپاریم.

کمندانی درباره وضعیت مالی تیم پرسپولیس حرفی نزد و گفت: تیم ما فردا بازی مهمی دارد و باید هرطور شده در این دیدار برنده شویم تا به دور بعد صعود کنیم. وقت برای حرف زدن از پول زیاد است اما من از هواداران مان می خواهم که در بازی فردا مثل همیشه ما را تنها نگذارند و به آنها هم قول می دهم که اگر به ورزشگاه بیایند یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)