پرسپولیس نیوز : سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید اگر وزیر ورزش در مهلت تعیین شده استقلال و پرسپولیس را خصوصی نکند، به مجلس احضار خواهد شد.

سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این قانون است که پرسپولیس و استقلال در سال آینده خصوصی شوند، اظهار کرد: اگر در زمان تعیین شده این باشگاه‌ها خصوصی نشوند، وزیر ورزش را به مجلس احضار خواهیم کرد.

 

 سیدهادی حسینی پیش از مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی درباره احتمال استیضاح وزیر ورزش در مجلس به خاطر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: قانون می‌گوید استقلال و پرسپولیس باید خصوصی‌سازی شوند و نمی‌شود بیش از این معطل کرد.

وی افزود: نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه باید تمام تیم‌های دولتی خصوصی شوند. ما مخالف کمک به استقلال و پرسپولیس نیستیم ولی باید قانون هم اجرا شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش افزود: 20 سال است که می‌گوییم برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس عجله می‌کنیم، در حالی هیچ عجله‌ای نبوده است. فرصت وزیر ورزش و جوانان برای خصوصی‌سازی مشخص است و اگر ما ببینیم وزیر دارد قانون را اجرا می‌کند و استقلال و پرسپولیس را خصوصی می‌کند، فرصت بیشتری به او می‌دهیم.

وی افزود: ما معتقد به اجرای قانون هستیم البته اگر ببینیم وزارت ورزش در حال اجرای قانون و نیازمند زمان است، این زمان را به آنها می‌دهیم.

وی در مورد حمایت مجلس از تیم ملی نیز گفت: مجلس عملا نمی‌تواند کمک مالی به تیم ملی و فدراسیون فوتبال بکند اما دنبال راهکارهایی هستیم که از طریق دولت بتوانیم کمک‌های مالی خوبی به تیم ملی انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)