پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری گفت: هنوز قرارداد محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم پرسپولیس فسخ نشده و او همچنان بازیکن این تیم است .

مهدی خواجه وند روز دوشنبه درمورد تازه ترین اردوی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه گفت : بازیکنان در اردوی ترکیه شرایط مناسبی دارند و همه امورتحت کنترل است و تمرینات با جدیت از سوی بازیکنان دنبال می شود.

وی در مورد بازی های تدارکاتی پرسپولیس درترکیه اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: اطلاع دقیقی از بازی های تدارکاتی تیم ندارم اما اردو شنبه هفته آینده تمام و بازیکنان برای ادامه تمرینات پیش از فصل به تهران برمی گردند.

وی در مورد تعیین تکلیف قرارداد سید جلال حسینی نیز خاطرنشان کرد: سیاست باشگاه حفظ تمامی ملی پوشان است و دراین ارتباط قرارداد چند ملی پوش تمدید شده است .

خواجه وند ادامه داد: سید جلال حسینی هنوز به طوررسمی با علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه روبه رو نشده است اما به تمدید قراردادش امیدوار هستیم .

وی درپاسخ به این سوال که تیم پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات کمی عقب تر از تیم استقلال رقیب سنتی و دیرینه خودش است نیز گفت: ما این طور فکر نمی کنیم پرسپولیس تیم خوبی بوده و به اندازه کافی بازیکن دارد درحال حاضر و بنا به صلاحدید کادرفنی برخی از نقاط ضعف با اضافه کردن بازیکنان جدید ترمیم شده است و به طور حتم اگر نیازباشد بازهم بازیکن به تیم اضافه خواهد شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه به نظر می رسد تیم پرسپولیس برای جانشینی سید جلال حسینی مدافع با چند مدافع مذاکراتی را آغاز کرده است و یکی از آن ها در ترکیه با تیم تمرین می کند نیز گفت : این موضوع که یک بازیکن برزیلی جانشین سید جلال شده است صحت ندارد او درحال تست دادن است و اگر کادرفنی و پزشکی این بازیکن را تایید کنند به تیم اضافه می شود.

خواجه وند در مورد مذاکرات محمد رضا خلعتبری با مسوولان باشگاه سپاهان اصفهان نیز خاطرنشان کرد: خلعتبری با ما قرارداد دارد واز مذاکراتش با تیم سپاهان بی اطلاع هستم و فقط می دانم قرارداد این بازیکن هنوز با باشگاه فسخ نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)