سخنگوی کانون داوران فوتبال کشور از مسئولان فدراسیون و رسانه‌ها خواست تا پیگیری پرونده تخلفات داوران را متوقف کرده و پیگیری ادامه متهمان و اتهام زنندگان در این پرونده را به قوه قضائیه و پلیس آگاهی بسپارند.

علی خسروی در گفتگو با مهر، در خصوص محرومیت محسن قهرمانی، علیرضا ایلدروم و رضا کرمانشاهی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به عنوان سخنگوی کانون داوری ایران که انتخابات آن زیر نظر وزارت کشور برگزار شد، از مسئولان فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها استدعا دارم در همین جا بحث این پرونده را نگه دارند و اجازه دهند قوه قضائیه و اداره آگاهی به آن ورود کنند.

وی همچنین تاکید کرد: بهتر است قوه قضائیه و اداره آگاهی به این پرونده ورود کنند و با متهمان و کسانی که اتهام زده‌اند، جلسه بگذارند تا خیلی از مسائل از طریق آنها مشخص شود زیرا آنها کار را بصورت تخصصی پیش می‌برند. در هر حال حاضر این حکم به غیر از اینکه آبروی فوتبال و داوری مان را در خارج از کشور می برد و همچنین با آبروی 5 نفر بازی شده هیچ فایده دیگری ندارد.

سخنگوی کانون داوران فوتبال کشور به موضوع جالب دیگری هم اشاره کرد: امروز محسن قهرمانی با فردی تماس گرفته و قسم خورد هیچ تماسی با دایی در خصوص پرداخت پول جهت کمک به مستمندان نداشته و آن مجله‌ای که این موضوع را مطرح کرده، مطلبش صحت و سقم ندارد.

خسروی ادامه داد: سئوال من این است چرا از روز اول که این پرونده در فدراسیون فوتبال باز شد، آقای فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران و فردی که فرد منتخب استانها است، در جلسات حضور نداشت تا بتواند از حق داوران دفاع کند، متاسفانه همین مسائل به داوری کشور ضربه زده و باعث شده ترکی قید قضاوت را بزند و مظفری‌زاده به خارج از کشور برود.

وی با اشاره به اینکه امروز در لیگ برتر و لیگ یک، داوران با سختگیری دیگر قضاوت نمی‌کنند، ادامه داد: من مانده‌ام که چرا هیات فوتبال استان تهران، اداره کل ورزش، 2 استان تهران و استان خراسان رضوی به این پرونده ورود نکرده و از حق و حقوق داورانشان دفاع نمی‌کنند. من به عنوان سخنگوی کانون داوران می‌خواهم جرم همکارانمان را ردیف به ردیف اعلام کنند، همانند همان اتفاقی که برای لیگ یک رخ داد تا بسیاری از ابهامات برطرف شود.

سخنگوی کانون داوران فوتبال کشور در پایان گفت: من از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم برای 20 مسئول از کمیته داوران، داوران و ناظران بین‌المللی جلسه ویژه و اضطراری بگذارندتا در مورد این مسائل با آنها صحبت کنیم؛ اتفاقی که باعث می‌شود آرامش به خانواده داوری برگردد. امروز متاسفانه خانواده محسن قهرمانی، ایلدروم و کرمانشاهی پس از 20 روز عذاب و اذیت شدن در محل کار، باید تحت‌الشعاع چنین مسائلی باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)