پرسپولیس نیوز : اداره ورزش و جوانان استان تهران با انتقال تیم فوتسال تاسیسات دریایی به مشهد موافقت کرد.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از صعود به لیگ برتر به دلیل برخی مشکلات از تیمداری صرف نظر کرد و قصد فروش امتیاز خود را گرفت. این تیم مشتریان مختلفی از شهرستان‌ها داشت، اما اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با خروج تیم‌های تهرانی از این استان مخالفت کرده و اجازه خروج هیچ تیمی را از این استان نمی‌داد.

تاسیسات پیشنهادهای مناسبی از داخل تهران نداشت و همین امر باعث شد تا مسئولان این باشگاه برای فروش امتیاز این تیم به شهرستان پافشاری کنند. البته مسئولان اداره ورزش و جوانان پیشنهادهایی برای حضور باشگاه راه آهن در فوتسال دادند اما این موضوع با استقبال مسئولان این باشگاه همراه نشد تا این گزینه از لیست خارج شود.

گزینه‌های دیگری چون پرسپولیس بهزیستی نیز در این بین دیده می‌شد اما به علت اینکه مسئولان اقدامی نکردند تمامی این موارد منتفی شدند.

در این بین پرسپولیس مشهد تنها گزینه‌ای بود که پیشنهادش از سایر موارد جدی‌تر بود و تنها به دلیل مخالفت اداره ورزش و جوانان استان تهران این موضوع صوتر نگرفته بود، اما سرانجام پس از گذشت هفته‌ها نژادفلاح با این انتقال موافقت کرد و در نامه‌ای اعلام کرد که روال قانونی این امر طی شود.

به این ترتیب امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی به طور رسمی به پرسپولیس مشهد واگذار شد و این تیم در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال حضور خواهد داشت.

اولیایی‌زاده در این باره گفت: هنوز نامه رسمی موافقت اداره ورزش و جوانان استان تهران به دست ما نرسیده است اما ما کار خود را از آغاز کرده‌ایم و حمید بی‌غم نیز به عنوان سرمربی در تیم ما فعالیت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشهد در خصوص هم‌نام بودن این باشگاه با پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: ما این موضوع را با مسئولان پرسپولیس در میان گذاشته‌ایم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)