مرجع خبری پرسپولیس : روز جمعه آسمان هر چقدر صاف و آبي باشد وقتي تصميم مي‌گيري كه براي تماشاي دربي از خانه بيرون بزني رنگ ديگري نگاهت را خيره مي‌كند.

 

پرچم‌هاي سرخي كه گروه گروه به سمت ورزشگاه آزادي حركت مي‌كنند در همان مسير منتهي به ورزشگاه توي دل هواداران استقلال را خالي مي‌كند. مطمئنم اين سوال را استقلالي‌ها بارها و بارها از خود پرسيده‌اند كه چرا هميشه سهم كمتري روي سكوهاي ورزشگاه آزادي دارند. البته پرسپوليسي‌ها جواب سوال‌شان را اينگونه مي‌دهند: «ما محبوبتريم!».

 

وقتي وارد ورزشگاه مي‌شوي كافي است براي چند لحظه سرت را بچرخاني و پيش خودت دو دوتا چهارتا كني تا متوجه شوي همه جا پر از هياهوي سرخي است كه منتظر يك برد ديگر است.

 

 

البته مي‌گويند قرار است سكوها در اين بازي مساوي تقسيم شود … اينها هم تلاش‌هاي نافرجام است!تعصب واژه‌اي است كه با نام پرسپوليس گره خورده. واژه‌اي كه همواره پرسپوليس را يك قدم جلوتر از همه رقيبان در دل فوتبالدوستان جاي مي‌دهد. پرسپوليس تيمي است كه بازيكنانش به خاطر مساوي گريه مي‌كنند و مثل بعضي‌ها به باخت تيم‌شان نمي‌خندند.

 

به هر حال بهتر است زياد به حاشيه نزنيم و برويم سر اصل مطلب. مطمئنا استقلالي‌ها هنوز داغ شوت آقا كريم را به دل دارند و تور دروازه‌شان از دربي قبل همچنان مي‌لرزد. ضربه‌اي كه اگر دستان گلر استقلال به آن مي‌رسيد با توپ به تور مي‌چسبيد.

 

امسال اما قصه سال پيش تكرار نخواهد شد. يعني كار به دقايق پاياني نمي‌رسد و نسخه استقلال در همان نيمه اول پيچيده مي‌شود. استقلال امسال در خط دفاع مشكل عمده دارد و اتوبان خط دفاع استقلال و دروازه‌باني كه مدت‌ها است از روي نيمكت بازي‌ها را نگاه مي‌كند همان چيزي است كه غلامرضا رضايي و هادي نوروزي براي يكه‌تازي به آن احتياج دارند. اين بار البته جوان‌ترهاي تيم اجازه نمي‌دهند زحمت گردن آقا كريم بيفتد.

 

استقلالي‌ها هم شايد بين دو نيمه ورزشگاه را ترك كرده و براي يكي دو هفته به مكاني ناشناخته سفر كنند! در اين مدت مي‌توانند حسابي براي خودشان بهانه‌تراشي كنند و به ساير استقلالي‌ها هم دلداري بدهند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)