مرجع خبری پرسپولیس : با مشخص شدن وزير ورزش و جوانان و راي اعتماد مجلس به وزير جديد، سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس كه قيمت‌گذاري شده‌اند، هفته آينده به جلسه هيات واگذاري مي‌روند.

 

سيد مهدي عقدايي، معاون سازمان خصوصي سازي كه به تازگي با اعلام بازنشستگي از سمت خود كنار رفته به وضعيت واگذاري باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره كرد و گفت: واگذاري اين دو باشگاه به دليل مشخص شدن وزير ورزش و جوانان هفته آينده در هيات واگذاري مطرح مي‌شود.


 

 

او در مورد اشكالات صورت‌هاي مالي اين دو باشگاه اظهار كرد: واگذاري اين دو باشگاه به صورت‌هاي مالي آن دو ارتباطي ندارد و زيان آنها به دولت بر مي‌گردد.


وي تصريح كرد: قيمت‌گذاري اين دو باشگاه بر اساس برند انجام شده است و در جريان جلسه هفته آينده هيات واگذاري در مورد نحوه و ميزان واگذاري آن تصميم‌گيري مي‌شود.


با مطرح شدن واگذاري سهام استقلال و پرسپولیس در هفته‌هاي اخير، قيمت سهام اين دو باشگاه هفته گذشته از سوي سازمان خصوصي‌سازي اعلام شد و اين سازمان با كمك موسسه هوشمند تدبير كه گفته مي‌شود در ارزشگذاري برند تخصص دارد، بر اساس برند و سرمايه، باشگاه استقلال را 42 و باشگاه پرسپوليس را 45 ميليارد تومان قيمت گذاري كرد.


واگذاري سرخابي‌ها در حالي تا مشخص شدن وزير ورزش به تاخير افتاده بود كه اعلام سازمان خصوصي‌سازي در مورد قيمت پيشنهادي بحث‌ها و واكنش‌هاي فراواني را در محافل ورزشي به همراه داشت و سوالات زيادي در خصوص نحوه‌ قيمت‌گذاري، علت گران‌ بودن پرسپوليس نسبت به استقلال، نحوه‌ واگذاري و خريداران احتمالي آن مطرح كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)