حتی در صورت معجزه صعود دوپینگی ها از مرحله گروهی!

مرجع خبری پرسپولیس : حتی در صورتی که آبی ها موفق شوند از ساده ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، سرخابی ها تا مرحله یک چهارم نهایی با هم روبرو نخواهند شد.

 

اين روزها سرخابي‌ها در مصاحبه‌هايشان مدام از داربي آسيايي صحبت مي‌كنند و مدعي هستند در صورت به دست آوردن جايگاه‌هاي اول و دوم گروه‌هاي خود در پلي‌آف حذفي با هم روبه‌رو مي‌شوند.

 

در همين رابطه مدافع پرسپولیس مدعي شد پرسپوليس ابتدا به صعود از مرحله مقدماتي فكر مي‌كند و سپس سراغ استقلال خواهد رفت. پولادي هم چند روز قبل ادعاي مشابهي را مطرح كرده بود و از الان براي استقلالي‌ها كري خوانده بود. در اين چند روز تعدادي از استقلالي‌ها هم از برگزاري داربي در مرحله بعد صحبت كردند.

 

اين ادعاها و اظهارنظرها در حالي مطرح شده كه براساس اعلام كنفدراسيون فوتبال آسيا احتمال رويارويي سرخابي‌ها در مرحله يك هشتم نهايي يا همان پلي‌آف حذفي اصلا وجود ندارد. در مرحله يك هشتم تنها احتمال رويارويي استقلال و سپاهان وجود دارد و پرسپوليس تحت هيچ شرايطي در مرحله بعد با يك تيم ايراني روبه‌رو نخواهد شد.

 

هواداران سرخابي براي تماشاي يك داربي آسيايي بايد منتظر صعود تيم‌هايشان به مرحله يك چهارم نهايي باشند. بعد از برگزاري پلي‌آف، كنفدراسيون فوتبال آسيا با قرعه‌كشي بازي‌هاي مرحله يك چهارم را مشخص مي‌كند و در اين مرحله احتمال رويارويي هر تيمي حتي از يك كشور با هم وجود دارد.

نحوه مصاف تيم‌ها در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان در منطقه غرب
تيم اول گروه A – تيم دوم گروه C
تيم اول گروه C – تيم دوم گروه A
تيم اول گروه B – تيم دوم گروه D
تيم اول گروه D – تيم دوم گروه B

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)