پرسپولیس نیوز : کاپیتان و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل ذوب آهن بازی هفته نوزدهم تیم خود مقابل ملوان را از دست دادند.

ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

محمد نوری و مهدی طارمی بازیکنان پرسپولیس در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند تا با 3 اخطاره شدن دیدار هفته نوزدهم این تیم مقابل ملوان را از دست دادند.

*موسی سلامت جانباز پرسپولیس خود را به اصفهان رسانده بود و این بازی را از نزدیک نظاره کرد.

*اعضای تیم پرسپولیس امروز با اتوبوس به تهران باز می‌گردند بازیکنان شام را در راه صرف می‌کنند.

*سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعد از بازی به بازیکنان خسته نباشید گفت. او از این پیروزی خوشحال بود و بازیکنان تیمش را در آغوش گرفت.

*بازرسان اداره کار اصفهان پس از بازی، ولید اسماعیل بازیکن لبنانی ذوب آهن را از رختکن صدا کردند و با او به صحبت پرداختند.

 

تماشاگران تیم پرسپولیس تهران بعد از دریافت گل از تیم ذوب‌آهن اصفهان با سر دادن شعارهایی، نسبت به عملکرد کادر فنی تیم خود اعتراض کردند.

این هواداران در شعارهای خود خواستار آن بودند که تغییراتی در کادر فنی تیم سرخپوش تهرانی صورت گیرد و مشکلات این تیم برطرف شود.

تعداد قابل توجهی از تماشاگران پرسپولیس نیز بعد از دریافت گل تیم خود از ذوب‌آهن شروع به ترک ورزشگاه فولادشهر اصفهان کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و اعضای کادر فنی تیم اصفهانی در دقایق پایانی مسابقه امروز به صورت ایستاده بازی را دنبال می‌کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)