پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز هندبال بازی کردند.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در تهران پیش از سفر این تیم به اهواز بعداز بازی مقابل فولاد امروز از ساعت در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

تمرین امروز با اینکه پشت درهای بسته و به دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار شد اما چند هوادار پرسپولیس پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و با دیدن سرخپوشان از آنها می‌خواستند تا با سه امتیاز از اهواز به تهران برگردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو مربی بدنسازی خود بدن‌هایشان را گرم کردند. سپس مربیان پرسپولیس بازیکنان این تیم را به دو گروه تقسیم کرده و بازیکنان به بازی هندبال بدون دروازه پرداختند. این تمرین شاداب برای گرم کردن بدن بازیکنان بود.  شاگردان برانکو در ادامه به دویدن‌های سرعتی و استقامتی پرداختند.

شوت به دروازه و زدن گل بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان بود. پرسپولیسی‌ها سپس به بازی فوتبال پرداختند که در این تمرین برانکو از بازیکنان می‌خواست محکم روی پای همدیگر برای تصاحب توپ نرود تا کسی مصدوم نشود. مرور تاکتیک‌های تیمی قسمت دیگری از تمرینات امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

 بازیکنان پرسپولیس پس از انجام تمرینات امروز در ساعت 13 و برای صرف ناهار به هتل المپیک خواهند رفت و پس از آن عازم فرودگاه مهرآباد می‌شوند تا در ساعت 16 کاروان این تیم راهی اهواز شود.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فردا و از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)