اخبار مربیان

سرخ‌ها هم به دنبال مربی ایتالیایی رفتند / کاررا گزینه پرسپولیس

پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی سرمربیگری سرخپوشان را انتخاب کرده است و مذاکره با این سرمربی آغاز می‌شود.

بعد از آخرین جمع بندی بین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آنها روی گزینه ایتالیایی که سابقه پوشیدن پیراهن و هدایت یوونتوس را در کارنامه دارند به تفاهم دست یافته و مذاکرات جدی از امروز برای جذب وی استارت می‌خورد.

ماسیمو کاررا، مدافع سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا است که در سال ۲۰۰۹ با سرمربیگری در تیم پایه‌های یوونتوس آغاز به کار کرد و پس از آن، دستیار آنتونیو کونته در یوونتوس شد. در سال ۲۰۱۲، آنتونیو کونته به خاطر داستان اسکومسه پولی و عدم گزارش شرط بندی در زمان سرمربیگری اش در سیه نا، چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد. در پی این اتفاق، هدایت یوونتوس تا پایان محرومیت کونته به کاررا، دستیار اول او سپرده شد. کاررا طی این چهار ماه در ۱۰ بازی که هدایت یوونتوس را برعهده داشت، ۹ برد و یک تساوی را به ثبت رساند و همچنین توانست سوپرکاپ ایتالیا را به عنوان سرمربی با بانوی پیر کسب کند.

این سرمربی زاده شهر سستو سان جووانی دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در تیم از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و در تیم‌های باری، آتالانتا، ناپولی و یوونتوس بازی کرده است. کاررا در پست مدافع یک بازی ملی با پیراهن آتزوری هم در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کاررا ۵۵ ساله گزینه نام آشنایی برای سرمربیگری در ایران است. نزدیک به یک ماه پیش که هنوز آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی نشده بود و عنوان می‌شد سرمربی بعدی آبی پوشان یک ایتالیایی است؛ کاررا در لیست گزینه‌ها قرار داشت.گفته می‌شد دستمزد بالایی که او درخواست کرده بود در آن مقطع مانع از ادامه روند مذاکرات شد. دستمزد ماسیمو کاررا حدود ۱ الی ۱٫۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود!

پس از اینکه کونته هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت کاررا تا سال ۲۰۱۶ دستیار او بود. پس از انتخاب کونته به عنوان سرمربی چلسی همکاری این دو به پایان رسید و کاررا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ هدایت اسپارتاک مسکو را برعهده گرفت. ماسیمو کاررا در سال اول حضورش در اسپارتاک توانست پس از بیست سال، اسپارتاک مسکو را به قهرمانی لیگ روسیه برساند.

در فصل ۱۸-۲۰۱۷، کاررا اسپارتاک مسکو را به رده سوم لیگ روسیه رساند و مجوز حضور در لیگ اروپا را کسب کرد. با این حال، در فصل جاری در حالی که اسپارتاک مسکو در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج جالبی نگرفت و در رده هفتم قرار داشت، از هدایت پرافتخارترین تیم لیگ روسیه برکنار شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
40 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزان پرسپولیسی

فن مارویک هلندی

ارامش

فک کنم ایناهمه شایعه ست برااینکه سرهواداران شیره بمالندزیرزیرکی دارندباگزینه های مدنظرخودشون مذاکره می کنند

ارتش سرخ

خوشبختی در یک قدمی ماست اما ما آن را در دور دست‌ها جستجو
میکنیم(کارو بسپارید به کریم باقری)

farshad92

بهترین گزینه کریم باقری برای سرمربی گری پانادیچ و چوک به عنوان دستیاراش و یه مربی بدنساز از کرواسی

رضا پرسپولیسی

اگه من باشم کارو میدم دست علیرضامرزبان ،،یه پرسپولیسی شش آتیشه هست که برا برد پرسپولیس جلو السد هم گوسفند قربونی کرد یا اگه دوست دارین خارجی بیاد که پول زیادم میگیرن ،،سرتن چوک گزینه خوبیه

حمید رضا ۶۶۶۶۶۶

باز این از اون یکیا بهتره البته همش دروغه آخرم قطبی سرمربیه

محمود

انشاء الله با تلاش آقای عرب مشکل حل شود وتیم مانندقبل به آرامش وموفقیت های پی درپی دست یابد

علیرضا از رشت.پرسپولیس

ماسیمو کاررا رزومه خوبی داره. با دانش و با تجربه هم هست. خیلی خیلی بهتر از والتر زنگا هست.انشاالله هرچی خیره برای پرسپولیس رقم بخوره.

سعید

اگر واقعا مربی ایتالیایی می خواد بیاد رحمان رضایی وگریم باقری برای کمک بهترین هستن چون رحمان تو ایتالیا بازی کرده با اونا اشنایی داره وکریم که چهار ساله توی تیم هست واز همچیز اگاهی داره ومیتونه عصاب دست مربی باشه بابا دارن این رحمان استقلالیا از مون می گیرن رحمانی که توی پرسپولیس بوده می خواد کمک استراماچونی کنن زود باشین

سعید

اگر واقعا مربی ایتالیایی می خواد بیاد رحمان رضایی وگریم باقری برای کمک بهترین هستن چون رحمان تو ایتالیا بازی کرده با اونا اشنایی داره وکریم که چهار ساله توی تیم هست واز همچیز اگاهی داره ومیتونه عصاب دست مربی باشه بابا دارن این رحمان استقلالیا از مون می گیرن رحمانی که توی پرسپولیس بوده می خوتد کمک استراماچونی کنن زود باشین

SAHAND

ماسیمو کاررا مربی خیلی خوبی هست ولی ده بیاسی سیستم دفاعی بازی میکنه ۵ دفاعه

Arash

کاررا واقعا مربی باشخصیت و صاحب سبک و کاربلدی هست. آقای عرب اگه واقعا عرضه و کفایت داری بسم الله زودتر باهاش قرارداد ببند تا بیاد تمرینات رو استارت بزنه. حداقل یه کار مثبت انجام داده باشی جناب مدیرعامل

Jurjio

بابا به جا این کارها برید این هلندی ه فن مارویک و بیارید تیمم نداره تیم ها ی تحت نظر ش عالی فوتبال بازی میکنن به راحتی م میشه بلند مدت باهاش قرار داد بست هم مربی خوبی ه هم مدیر خوبی ه با تجربه هم هست توتال فوتبال م خوب پیاده میکنه از هر نظر خوبه

فری

رزومه ی خوبی داره
ولی اکه بیاد طول میکشه تا با جو تیم شرایط حاکم بر فوتبال ایران آشا بشه
اگه بیاد تا چهاریا پنج هفته ی اول فک نکنم نتیجه ی لازمو بگیره مگه این که بعد اون تیم راه بیفته

rezasong

کاررا از همه گزینه هاشون بهتره

ناشناس

اینها بدرد نمیخورن همین کریم خودمون رو بزارید بعد با حوصله یه مربی خوب مثلا مونتلا رو بیارید

morteza

بنظر من شفر هم گزینه خوبی باشه باتوجه به اینکه هم تو ایران کار کرده هم تو تیمی مثل کیسه که تا حدودی مانند پرسپولیس هوادار زیاد داشته

فقط پرسپولیس

فکرنکنم‌بد باشه ولی پول زیادی میخواد که بعید میدونم پرسپولیس ازین پولا خرج کنه.. جالبه که یه زمانی دلالا میرفتن سراغ کروات ها حالا رفتن سراغ ایتالیایی ها.. هرچند برانکو واقعا عالی بود ولی کلا دلالی تو فوتبال ما غوغا میکنه.. آخرشم کلی هزینه رو دست تیما می مونه

پرسپولیس کبیر

دستیار کونته تو ایتالیا بوده و دستیار تو یوونتوس بوده اسپارتاک مسکو رو دو سال قبل قهرمان روسیه کرده . اول گزینه کیسه بوده که رو مبلغش باهم کنار نیومدن

ali

عمه تون رو بزارید سر کار.تهش علی دایی یا افشین قطبی رو میارید.این خط این نشون.

ابراهیم امیری

به نظر من این مربی میتونه گزینه خوبی باشه ولی مثل اینکه شبکه سه اعلام کرده که دونگا برزیلی الان گزینه باشگاه شده که گزینه مناسبی نیست…بازیکن خوبی بود ولی اصلا مربی خوبی نیست وکارنامه موفقی نداره

پرسپولیسی صد آتیشه

خداکنه مدیران استعفا کنن واقعا دارن تیشه به ریشه پرسپولیس میزنن.پرسپولیس اگر میخواد قهرمان آسیا بشه باید مربی مثل مامیچ میخواد نه مربی ارزون درجه سه خارجی.آقای عرب وکاشانی اسعفا بدید این خواسته تمام هوادارانه

SEPEHR2+4=6

کاررا و یورچیچ گزینه های خیلی خوبی هستند اما الکس نوری مناسب نیست

حسین تمندگانی ۶۶

بهترین گزینه سرتن چوک و دستیارها ایگورپانادیچ و کریم باقری

علیرضا

رزومش که خیلی خوبه ۲۰۱۷ قهرمان کرده ۲۰۱۸ سوم کرده ۲۰۱۹ هفتم جدول بوده که با لگد پرتش کردن بیرون.حالا چرا ایتالیایی؟ برید مامیچ را بیارید.اون خودشه همونی که به تیم آرامش میده.کیسه کشا از شنیدن نامش بیخوابی به چشمشان میاد و الاهلی و الهلال هم ازش حساب میبرن.

محمد

مربی ایتالیایی به دردفوتبال مانمیخوره یامربی هلندی یاکروات اینابه فوتبال مامیخورن الان تمرینات وباکریم باقری شروع کنید..
آری هان هلندی بودمربی خوبی بودولی حیف که نموندش، بایدیه مربی بیارن که روفوتبال ماشناخت داشته باشه یااینکه قبلٱاینجا کارکرده باشه چون تا بیان شناخت پیداکنن زمان وازدست میدیم
یکی بیادتفکرات برانکوروکه توی تیم جاافتاده ادامه بده.

ریحانه

کسی حواسش به ستاره ها مون نیست و همش فکر مربی هستیم. سوای علیپور که بره و حتی طارمی بیاد نکنه قراره اسدی جای علیپورو پر کنه!!! کمبود مهاجم هست و مهمتر اینکه بشار رو هر طور شده راضی کنیم و فکر تخفیف و اقتصاد مقاومتی نباشیم و داره میره سپاهان و مثل برانکو دست دست نکنیم و بعدش بخایم بازیسازمونو راضی کنیم برگرده.

حسن

با این کارا و اشتباهاتی که شد و برانکو رفت و تیم هنوز تمریناتش شروع نشده و اینکه نمیشه که همش یه تیم قهرمان بشه و هوادارای تیمهای دیگه مثل استقلال و سپاهان و تراکتورم افسرده نشن و جامعه سرحال بمونه پس نوبتی هم باشه نوبت تیمای دیگه هست و جلوی قهرمانیه ما گرفته شد.

عشق فقط قرمز

گزینه خوبیه اگه حمایت بشه مربی صاحب سبکیه ایشالاکه زودتربیاددوران بدنسازی شروع شه خیلی عقب افتادیم

علی

بهترین کار برای اینکه از لحاظ اماده سازی و بدنسازی عقب نمونیم اینه که مثل دوران قطبی که تیم با استیلی استارت تمرین زد و بعد قطبی اضافه شد الانم کریم استارت تیم رو بزنه و مربی خوب خارجی که اضافه شد حداقل عقب نباشیم والا اگه بدنسازی و اماده سازی حتی یه هفته هم عقب باشیم در موقع بازیا کم میاریم . ضمنا کریم دقیقا اصول برانکو و مارکو و تمریناتشو از نزیدک خبر داره و میتونه ادامه همون کارو بده و یه پا دوره دیده هست و ضمنا در گرفتن نتایج خوب در شروع لیگ کم نمیاریم و همون روند بردهارو ادامه میدیم.

Morteza

وقت تلاف نکنید.
ایشون گزینه کیسه تهران هم بود.کیسه با اون همه پول نتونست جذبش کنه. اونوقت عرب میخواد اینو بگیره.؟
آخرش گفت اگه بیام ایران حسابهام بسته میشه.
به جای اینکارها با سفر به کرواسی از بین مربیهای کروات یه مربی خوب پیدا کنید.

Zahra

بنظرم سرمربی خوبیه

سیروس پرسپولیسی

یاد روزی افتادم که ۳ تا گزینه خارجی رو کردن واسه تیم یکیشم ژوزه بود
همه به اتفاق گفتن ژوزه چون کارنامش خیلی خوب بود. تو مصر با الاهلی همش قهرمان شده بود و استاد دربی بود. وقتی با اون قیمت اومد انقد بد بود که بعد یه مدت اخراج شد تیم اون فصل قهرمان نشد تا چند سال هم بدهی چند میلیون دلری ژوزه را دادیم
تو را خدا بیخیال گزینه ی خارجی بشید. برید سراغ قطبی
شناخت کامل از لیگ ما داره
من واسم قهرمانی تیم تو اولویت دومه. مهم زیبا و هجومی بازی کردنه
مطمئنم با قطبی میترکونیم

سیروس پرسپولیسی

همش چرت و پرته
دارن با این اسامی واسه خودشون وقت میخرن
حالا آخرش خواهید دید چه مربی بنجلی را با چه قیمت نجومی واسمون میارن

نعيم

هممون سرکاریم اینادارن تیمونابودمیکنن،گیریم براى سرمربى یکم به داستان خوردن چرابازیکنه جدیدنمیگیرن؟امروزساعت ١٢جلوى وزارت ورزش،سلطانى فربایدجوابه ماهوادارارو بده،یادمشوبزاره روکولش استعفاء بده،براى چى همچین کسیوگذاشته مدیرپرسپولیس؟جزتخریبه پرسپولیس هدف دیگه اى نداشته

Jamal

خوشم میاد دلال های وزارت یکی هستنآفرین عرب ایول داری به مولا.یعنی خاک بر سر این هیئت مدیره با اون وزارت ورزش.حیف خاک واقعا.مربیمونو خیلی خوشگل دادن رفت حالا دنبال یه مربی دیگه خارجی هستن که یه درصدی از روی پولش بخورن.ایول خوب بخور بخوریه ها.اون نبی رو با نقشه آوردن .داره کارشم به نحو احسن انجام میده.ککشونم نمیگزه.ما هم که هی میریم جلو باشگاه ،وزارت،مجلس اینا به هیچیشونم حسابمون نمیکنن.الکی میگن تیم مردمی.اگه تیم مردمی بود که تا الان یه نهادی یا ارگانی به این ماجرا ورود میکرد.به خدا این سیاست نمیزاره ما به جایی برسیم.آخرشم تیمو میفروشن ولی بازم تحت مدیریت خود دولت میمونه.خخخخ .امسال راحت تا رده ۷ میبرنمون ، دربی رفت و برگشت میدن به استقلال، جام باشگاه ها هم حذفمون میکنن حالا ببینین.این خط اینم نشون.ممنون ادمین جان اگه بچاپی

Saman

هزینه اش بالاست…جز بدهکاری و خرج و برج و اون هم با این شرایط فکر خوبی نیست… تیم رو بدن دست کریم باقری فعلا تا سر فرصت مناسب….

نصیر

کریم باقری ۴ سال فریم به فریم در تابستان و زمستان کنار برانکو بوده و کل فلسفه اون رو فهمیده به جای اینکه ۲۰ میلیارد تومن به یه مربی خارجی بدیم که هیچ شناختی از نوع بازی پرسپولیس و فوتبال ایران نداره و شاهدرفتن ستاره هامون به تیم های رقیب باشیم چرا داریم دست به انتحار می زنیم!؟؟ خنده داره با دستور وزارت ورزش مجیدی رو به خاطر چند هفته دستیار شفر بودن می کنن سرمربی اما اینجا….مثل روز برای من روشنه این فیلم نابودی پرسپولیس عمدی هست من اینو از دو سال پیش فهمیدن که با تبانی کل ستاره های تیم امید رو فرستادن استقلال که از فروش اونها به تیم های ترکیه ای چند صد هزار دلار بزنه به جیب

Sajad

از این اسکلی که با ۱/۶ میلیون دلار ! آوردن استقلال کمتره؟!! بیاریدش و بایدم هرچی میخاد بهش بدید، هرچی ‌پول از تو حساب باشگاه کارت به کارت شد اونور بسه! من موندم واقعا، اخه یکی نیست بگه شما که همین پولی که قرار بود به برانکو بدی که الان باید بیشترشو صرف جذب مربی جدید کنی ، پس چطوره که برا برانکو پول نیست ولی برای مربی جدید بیشترشم بخاد هست؟؟!! تازه برانکو با قیمت کمترهرچی جام هم بود درو میکرد ولی مربی جدید ریسکه که !!سگ فرض نکنید مردمو، خر و الاغ فرض نکنید مردمو، تا زمانیکه سیاست نجس تو این مملکت باشه از فوتبالش که هیچی کم کم از خود مملکتش هم متنفر میشم، گور بابای پرسپولیس سیاسی دست نشانده یه مشت سگ استقلالی ، ادمین جون مادرت و همه کست چاپ کن

فرزند پرسپولیسی زاگرس

خدا کنه این دروغ ها راست باشه
فقط یه سوال اگه باشگاه داره پول کاررا بده پس چرا ارون بلا رو سر برانکو اوردن
این نصبحت برانکو رو گوش بگیرید واندازه جیبتون مربی بخرید چون همه متل برانکو بامعرفت نیستن یک سال حقوق نگیرن دم نزنن اینا یک ماه حقوق نگیرن تیمو وسط فصل ول میکنن وبعدش فیفا و….
پس لطفا سنجیده عمل کنین وبا اسمهای بزرگ هوادار رو بازی ندید منکه میگم اخرش میرن سراغ قطبی یا نهایتا میرن اون تحفه همیشه بازندرو(ولتر زنگا)‌ میارن
حالا ببینید وتماشا کنید
❤❤❤❤❤❤