پرسپولیس نیوز : تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس به انجام دویدن‌های استقامتی و قدرتی اختصاص یافت و سرخ‌پوشان کار با توپ انجام ندادند.

تمرین نوبت عصر پرسپولیس بدون انجام کار با توپ و فقط با انجام کارهای استقامتی و قدرتی انجام شد.

* بازیکنان پرسپولیس را به زمین شماره یک ورزشگاه المپیک کیش راه ندادند و پرسپولیسی‌ها مجبور شدند در زمین شماره دو جزیره کیش که یک زمین بی‌کیفیت است، به تمرین بپردازند.

* حضور پرسپولیسی ها در زمین بی‌کیفیت کیش باعث شد تا بازیکنان این تیم به کار با توپ نپردازند و امروز عصر فقط به انجام دویدن‌های استقامتی و قدرتی مشغول شدند.

* کریم باقری و آندره دو مربی پرسپولیس پا به پای بازیکنان پرسپولیس مشغول دویدن شدند.

* برانکو امروز برای ارتباط گرفتن با بازیکنان تیمش بارها از کلمات فارسی استفاده کرد.

* حدود 100 هوادار با حضور در زمین شماره 2 ورزشگاه المپیک تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را از نزدیک تماشا کردند. این تماشاگران بیش‌تر از همه کریم باقری و مهدی طارمی را مورد تشویق قرار دادند.

* از آنجایی که امروز عصر بازیکنان پرسپولیس کار با توپ انجام ندادند، به همین دلیل دروازه‌بانان پرسپولیس هم پا به پای سایر بازیکنان به دویدن مشغول شدند.

* محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس از اینکه سرخ‌پوشان را به زمین شماره یک راه نداده بودند،‌ ناراحت بود و ناراحتی‌اش را به برخی از مسئولان ورزش کیش ابراز کرد.

* هواداران پرسپولیس هر گاه قصد کری‌خوانی برای هواداران استقلال را داشتند از شعار معروف 6 تایی‌ها استفاده می‌کردند، اما در اقدامی عجیب هواداران پرسپولیس در جزیره کیش پرسپولیسی ها را با شعار 6 تایی‌ها مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم پرسپولیس فردا صبح در سالن هندبال تمرین خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)