مرجع خبری پرسپولیس : هفته گذشته و دو روز بعد از بازگشت پرسپوليس از آلمان، اشپيتيم آرفي از تمرين با پرسپوليس منع شد تا باشگاه بالاخره به صراحت به او اعلام كند واقعا در ليست مازاد قرار دارد.


اشپيتيم البته قبل از شروع تمرين‌هاي جديد پرسپوليس مي‌دانست كه در ليست مازاد قرار دارد اما مثل مجتبي زارع، عادل كلاه‌كج و سعيد حلافي سر تمرين رفت تا شايد نظر دايي عوض شود. اشپيتيم بيش از يك هفته در آلمان همراه پرسپوليس بود و يك روز نيز در تهران تمرين كرد اما دايي دوباره روي نخواستن او تاكيد كرد تا مهاجم آلماني- آلبانيايي فصل گذشته اين تيم خانه‌نشين شود.


بعد از قطعيت اين موضوع كه دايي، آرفي را نمي‌خواهد، فولاد خوزستان و نفت تهران خواستار به خدمت گرفتن او شدند و باب مذاكره را باز كردند. باشگاه پرسپوليس هم برخلاف آنچه پيش‌تر گفته شده بود، كوتاه آمد و اعلام كرد برخلاف مبلغ 300 ميليوني اعلام شده، رقمي معقول‌تر براي صدور رضايتنامه وي مي‌خواهد.

 

 

گفته مي‌شود رقم درخواستي باشگاه پرسپوليس از مشتريان آرفي براي صدور رضايتنامه وي بين 150 تا 200 ميليون است، رقمي كه بعيد است باشگاه‌هايي مثل نفت تهران يا فولاد خوزستان از پرداخت آن عاجز باشند اما يك مشكل مانع از پيوستن آرفي به يكي از اين دو تيم مي‌شود.

 

وقتي قرار باشد نفت يا فولاد چيزي حدود 200 ميليون تومان بابت رضايتنامه او بپردازند، بعيد است بابت قرارداد جديد چيزي بيش از 150 يا 200 ميليون تومان نصيب خود آرفي شود، اين درحالي است كه او به ازاي بازي‌هاي بسيار ناچيزش براي پرسپوليس در فصل گذشته، قراردادي حدود 450 هزار دلار (بدون ماليات) بسته بود.

 

اشپيتيم اگر با خواسته دايي و باشگاه پرسپوليس كنار آماده باشد، به خاطر قراردادي قابل قبول هنوز جوابي به تيم‌هاي خواهانش نداده و فعلا خانه‌نشين است. شرايط براي آرفي آنقدر پيچيده شده كه در فاصله دو روز مانده تا پايان فصل نقل و انتقالات خودش هم نمي‌داند چه كند و اين سردرگمي سگرمه‌هاي اين مرد هميشه اخمو را بيشتر از قبل در هم برده است، مگر اينكه اشپيتيم بالاخره كوتاه بيايد و با كنار گذاشتن زياده‌خواهي‌هايش به تيم ديگري كوچ كرده و فوتبالش را به رخ دايي و كاشاني بكشد.

 

 

منبع: ایران ورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)